_DJ_
Legacy Member
Hallo, ik zou graag een dj console kopen t.e.m 300 euro, liefst tot 250
maar ik weet niet echt welke goed is, ik zou een midi console kopen
ik dacht eerst aan de hercules dj 4set maar deze heeft geen geluidskaart..
vervolgens dacht ik aan de vestax typhoon maar ik weet niet of die goed is.
advies + raad gevraagt..
groeten,
Daan
maar ik weet niet echt welke goed is, ik zou een midi console kopen
ik dacht eerst aan de hercules dj 4set maar deze heeft geen geluidskaart..
vervolgens dacht ik aan de vestax typhoon maar ik weet niet of die goed is.
advies + raad gevraagt..

groeten,
Daan
