Bram
Legacy Member
iBood biedt vandaag de HTC Flyer aan voor 230 euro.
Ik ben al een paar weken aan het denken om een tablet te kopen en eventueel wat bij te sparen voor een Asus Transformer Prime (die natuurlijk een pak duurder is). Maar de prijs die iBood aanbiedt doet me twijfelen om toch niet op de impuls deze te kopen.
Ik zou de tablet voornamelijk gebruiken om wat te surfen in de zetel, wat youtube of af en toe een filmpje te kijken.
Ik ben al een paar weken aan het denken om een tablet te kopen en eventueel wat bij te sparen voor een Asus Transformer Prime (die natuurlijk een pak duurder is). Maar de prijs die iBood aanbiedt doet me twijfelen om toch niet op de impuls deze te kopen.
Ik zou de tablet voornamelijk gebruiken om wat te surfen in de zetel, wat youtube of af en toe een filmpje te kijken.
