azertyalex
Legacy Member
dag allemaal,
ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon. meestal heb ik hem aan als ik met de fiets rij. dus een beetje regen zou geen kwaad mogen doen. heb hem dan ook wel 30-45 minuten aan. op sommige momenten wat langer. prijs heb ik niet echt, maar ik hou het rond de 75€. alle genres zijn bij mij welkom, maar vooral dnb.
een pluspuntje zou zijn dat hij opvouwbaar is.
ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon. meestal heb ik hem aan als ik met de fiets rij. dus een beetje regen zou geen kwaad mogen doen. heb hem dan ook wel 30-45 minuten aan. op sommige momenten wat langer. prijs heb ik niet echt, maar ik hou het rond de 75€. alle genres zijn bij mij welkom, maar vooral dnb.
een pluspuntje zou zijn dat hij opvouwbaar is.

