robbygoescrazy
Legacy Member
Hey iedereen
Ik wil graag zelf een computer in elkaar steken. Aangezien dit mijn eerste keer zou ik graag wat raad van jullie willen of mijn keuzes wel in orde zijn.
Deze samenstelling is bedoeld om later nog een 2de GTX 560 in SLI toe te voegen. Ik heb de case weggelaten omdat ik nog geen echt idee heb wat te kopen. Een fractal design XL of een NZXT phantom lijkt me groot genoeg voor de grote grafische kaarten in te plaatsen maar toch vraag ik me nog af of de airflow hier goed zijn werk kan doen? Ik heb ook nog gehoord over de Bitfenix Outlaw die binnenkort wordt uitgebracht. Hierbij staat het moederbord ondersteboven in de case waardoor de graka's veel beter gekoeld worden maar de processor wel iets warmer wordt. Wat vinden jullie de beste keuze qua case dan?
Ik vind tot nu toe dat Salland de goedkoopste winkel is om mijn hardware te kopen. Als jullie een beter idee hebben om mijn hardware zo goedkoop mogelijk aan te kopen laat zeker van jullie horen dan. Hieronder vinden jullie de onderdelen die ik wil aankopen.
De computer zal voornamelijk dienen om goede grafische prestaties te leveren.
Dit de foto van de bestelling.
http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/9/24906093357-orig.png
Thx & Greetz!
Ik wil graag zelf een computer in elkaar steken. Aangezien dit mijn eerste keer zou ik graag wat raad van jullie willen of mijn keuzes wel in orde zijn.
Deze samenstelling is bedoeld om later nog een 2de GTX 560 in SLI toe te voegen. Ik heb de case weggelaten omdat ik nog geen echt idee heb wat te kopen. Een fractal design XL of een NZXT phantom lijkt me groot genoeg voor de grote grafische kaarten in te plaatsen maar toch vraag ik me nog af of de airflow hier goed zijn werk kan doen? Ik heb ook nog gehoord over de Bitfenix Outlaw die binnenkort wordt uitgebracht. Hierbij staat het moederbord ondersteboven in de case waardoor de graka's veel beter gekoeld worden maar de processor wel iets warmer wordt. Wat vinden jullie de beste keuze qua case dan?
Ik vind tot nu toe dat Salland de goedkoopste winkel is om mijn hardware te kopen. Als jullie een beter idee hebben om mijn hardware zo goedkoop mogelijk aan te kopen laat zeker van jullie horen dan. Hieronder vinden jullie de onderdelen die ik wil aankopen.
De computer zal voornamelijk dienen om goede grafische prestaties te leveren.
Dit de foto van de bestelling.
http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/9/24906093357-orig.png
Thx & Greetz!
Waar is de "Vind ik leuk" knop? 