Brick Top
Legacy Member
Hallo iedereen,
Omdat ik toch menig uurtje per week achter de computer spendeer vind ik het de moeite waard om te investeren in een deftige muis. Heb lange tijd de Logitech Mx518 gehad en daar viel weinig op aan te merken. Idem dito voor de Razer Deathadder die ik momenteel bezit. Een persoonlijk nadeel aan zo ongeveer elke muis is wel dat ze nét iets te klein zijn voor mijn grote handen. Dat zorgt voor een een krampachtig geplooide middelvinger wanneer ik m'n muiswiel bedien.
De Razer die ik nu bezit is ongetwijfeld de beste muis die ik reeds heb gebruikt. Groot (helaas nét niet groot genoeg) en lekker nauwkeurig. Alleen voelt ze niet erg robuust aan (zou wel mogen voor dat geld) en qua aantal knoppen is het ook maar basic.
Soit, als er niets beter uit de bus komt blijf ik lekker bij m'n razer maar momenteel ben ik wel is aan het rondkijken voor alternatieven. Voorwaarde is dus dat het een grote muis moet zijn. Wanneer je googelt op 'mouse for big hands' kom je (heel) vaak uit bij de muis die ik momenteel gebruik, de Razer Deathadder. Maar na wat geklik kwam ik uit bij een wel erg futuristisch ogende muis, de R.A.T. 7 van Mad Catz (R.A.T. 9 is het draadloze broertje).
Een spuuglelijke, puberaal ogende muis als je het mij vraagt maar de reviews op youtube zijn wel lovend. En bovendien kan je de muis aanpassen aan de grootte van je hand, wat voor mij persoonlijk ideaal zou zijn. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de R.A.T. en eventueel kunnen vergelijken met andere (high-end) muizen?
Natuurlijk is €94,90 niet niks, daarom ook dat ik eerst wat research wil doen, maar wel de moeite waard als ik eindelijk zou kunnen computeren zonder kramp in m'n middelvinger.
Alvast bedankt voor mogelijke replies!
B.T.
Omdat ik toch menig uurtje per week achter de computer spendeer vind ik het de moeite waard om te investeren in een deftige muis. Heb lange tijd de Logitech Mx518 gehad en daar viel weinig op aan te merken. Idem dito voor de Razer Deathadder die ik momenteel bezit. Een persoonlijk nadeel aan zo ongeveer elke muis is wel dat ze nét iets te klein zijn voor mijn grote handen. Dat zorgt voor een een krampachtig geplooide middelvinger wanneer ik m'n muiswiel bedien.
De Razer die ik nu bezit is ongetwijfeld de beste muis die ik reeds heb gebruikt. Groot (helaas nét niet groot genoeg) en lekker nauwkeurig. Alleen voelt ze niet erg robuust aan (zou wel mogen voor dat geld) en qua aantal knoppen is het ook maar basic.
Soit, als er niets beter uit de bus komt blijf ik lekker bij m'n razer maar momenteel ben ik wel is aan het rondkijken voor alternatieven. Voorwaarde is dus dat het een grote muis moet zijn. Wanneer je googelt op 'mouse for big hands' kom je (heel) vaak uit bij de muis die ik momenteel gebruik, de Razer Deathadder. Maar na wat geklik kwam ik uit bij een wel erg futuristisch ogende muis, de R.A.T. 7 van Mad Catz (R.A.T. 9 is het draadloze broertje).
Een spuuglelijke, puberaal ogende muis als je het mij vraagt maar de reviews op youtube zijn wel lovend. En bovendien kan je de muis aanpassen aan de grootte van je hand, wat voor mij persoonlijk ideaal zou zijn. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de R.A.T. en eventueel kunnen vergelijken met andere (high-end) muizen?
Natuurlijk is €94,90 niet niks, daarom ook dat ik eerst wat research wil doen, maar wel de moeite waard als ik eindelijk zou kunnen computeren zonder kramp in m'n middelvinger.
Alvast bedankt voor mogelijke replies!
B.T.



