Omdat de meeste gamers maar 1,max 2 speaker merken kennen. Je ziet daarom: dakantochnie, thorens, havoc, ik en nog een paar andere ook andere alternatieven aanbieden die soms goedkoper zijn, gelijkwaarder of doorder (afcaurce) en een pak betere klank neerzetten.
Ow en in klank bestaat "het beste"
niet 