spidey
Legacy Member
kheb nen helmet cam gevonde op ebay voor 100dollar
Internally, it has a 32MB memory (640 X 480 video at up to 15 FPS) that is expandable with an SD card slot
die 32 mb is nog uittebreide naar 1gb ,
maar die "640 X 480 video at up to 15 FPS"
is da goe genoeg?(ken der nix van)
tis de bedoeling voor tefilmen tijdens het snowboarden/skiien ...
edit: tis ne wireless ! zoda we hem makkelijk op onze skis en boards zelf kunne montere
Internally, it has a 32MB memory (640 X 480 video at up to 15 FPS) that is expandable with an SD card slot
die 32 mb is nog uittebreide naar 1gb ,
maar die "640 X 480 video at up to 15 FPS"
is da goe genoeg?(ken der nix van)
tis de bedoeling voor tefilmen tijdens het snowboarden/skiien ...
edit: tis ne wireless ! zoda we hem makkelijk op onze skis en boards zelf kunne montere
