Archief - Headsets: dilemma

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[BIG_JIM]

Legacy Member
Ok, ik wil een nieuwe headset kopen maar ik kan dus totaal niet kiezen :( .
Op dit moment heb ik een zalman 5.1 maar vind die positionering van sound enzo eigenlijk echt kut + ook totaal geen dieptegehoor. De headset dient vooral om cs source te spelen maar ook wat 1.6.
Wat is het belangrijkste? -positionering van het geluid
- dieptegehoor.
De geluidskwaliteit enzo moet niet extreem zijn voor mij.
Ik had gedacht aan een van de volgende headsets:
-Icemat Siberia(non usb)
-Steelpad 5H(non usb)
-Sennheiser pc150

Welke van de 3 zou nu het beste zijn volgens wat ik zoek?

Rage

Legacy Member

[BIG_JIM]

Legacy Member
mjah, geluidskwaliteit kan me niet echt schelen, vooral diepte sound en positionering.

Slaxz

Legacy Member
ik zou dan eerder gaan zoeken naar een headset die echt gericht is op gamers. iets genre Icemat Siberia, Steelpad 5H of die nieuwe razor headset

Rage

Legacy Member
Mja, als ge goeie diepte en positionering zoekt, van een hoog niveau. Raad ik u de Sennheiser HD650 aan, maar dan zult ge u budget moeten verhogen tot zo een $400.

Voor €50-80 zult ge nooit iets degelijks hebben waarmee ge echt 'goed' de locaties van anderen kunt horen.

Uiteindelijk zal een normaal mens zeker genoeg hebben aan die gamer headsets die ge zelf voorstelde in de eerste post, maar als ge eenmaal 'geproeft' hebt van een high end koptelefoon, dan vindt ge automatisch al de rest rommel. :) Maar kijk zeker uit naar koptelefonen van een gewoon audiomerk. Want Razor is bijvoorbeeld een fabrikant dat vanalles en niks maakt. Ge hebt meer zekerheid van kwaliteit als ge iets koopt van een fabrikant dat zich toespitst op audio.

DPL

Legacy Member
ik heb de Sennheiser PC 150 en ben er zeer tevereden van

Over die gameheadsets; er is er ook een van XFX miss kunde daar ook is naaar kijke (maar vooral luistere..) Kweenie offem goe is, kheb nog geen reviews geleze ofzo

[BIG_JIM]

Legacy Member
ok, heb zopas beslist dak er meer geld voor over hebben op de voorwaarde da zet waard zijn, men budget verhoogt tot max 200€ (400 dollar vind ik maar belachelijk eignlijk).

Menthal Kip'tje

Legacy Member
Sennheiser HD 280 pro, is wel geen headset maar headphone (DJ shit). Perfect voor CSS (ik en Corrupt gebruiken em:))

Ge koopt u er een barak micro'ke bij, en ge zijt gesteld.. (kost nu nog iets van een 100 euro ofzo).

[BIG_JIM]

Legacy Member
uhu, wel heb juist zitten zien en zitten denken, mss ganek gaan voor nen sennheiser hd555. kost +- 120€ iemand ervaring met dit ding? anders ganek voor diejen HD 280 aangezien die zekers goed presteert in het spel dat ik speel
Iemand ervaring met de headsets? Welke is den beste?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan