mythe
Legacy Member
Mijn headset'je heeft het begeven, goed voor karaoke toestanden (aangezien de zang er niet meer doorkomt) maar voor de rest niet echt
. Bezig nu tijdelijk mijn 'Beats' oortjes die bij mijn HTC zaten, maar ik verkoop nogal rap toestellen, dus die ga ik niet houden.
Ik zat met een JBL R120 ofzoiet. Redelijk tevreden van, hoewel het iets meer bas mag zijn. Ik luister voornamelijk naar zachtere muziek, maar er wordt wel vaak gebruik gemaakt van basgitaren, ... dus dat mag er dan ook wel doorkomen. En hoor wel graag de basklanken.
Qua kwaliteit mag dat eigenlijk neigen naar de Beats oortjes, alle klanken komen daar toch wel zuiver door en de bas zit ook wel redelijk goed. Natuurlijk is dat wel iets meer afgesteld op dance enzo dacht ik?
Enfin, om van een lange tekst iets kort te maken:
Budget MAXIMUM 100 euro
Liefst iets op of over mijn oren
zal vooral onderweg (7-8u/week), liefst ook geschikt voor thuisgebruik natuurlijk
, boxen van nen laptop zijn ook niet echt goed
.
Zoals gezegd: soft-rock, veel instrumentaal, elektro-rock (ratatat enzo), ... Ik sta voor vrij veel dingen open, dus het zou beetje alles moeten kunnen.
Ik heb geen idee meer van wa goed is. Dus shoot.
ENKEL MENSEN MET KENNIS!
Sony MDR-XB700 Hoofdtelefoon - Hoofdtelefoonstore.be
Iemand ervaring mee?
Ziet er redelijk goed uit, enkel niet echt goed op te bergen en snel breekbaar
. Bezig nu tijdelijk mijn 'Beats' oortjes die bij mijn HTC zaten, maar ik verkoop nogal rap toestellen, dus die ga ik niet houden. Ik zat met een JBL R120 ofzoiet. Redelijk tevreden van, hoewel het iets meer bas mag zijn. Ik luister voornamelijk naar zachtere muziek, maar er wordt wel vaak gebruik gemaakt van basgitaren, ... dus dat mag er dan ook wel doorkomen. En hoor wel graag de basklanken.
Qua kwaliteit mag dat eigenlijk neigen naar de Beats oortjes, alle klanken komen daar toch wel zuiver door en de bas zit ook wel redelijk goed. Natuurlijk is dat wel iets meer afgesteld op dance enzo dacht ik?
Enfin, om van een lange tekst iets kort te maken:
Budget MAXIMUM 100 euro
Liefst iets op of over mijn oren
zal vooral onderweg (7-8u/week), liefst ook geschikt voor thuisgebruik natuurlijk
, boxen van nen laptop zijn ook niet echt goed
. Zoals gezegd: soft-rock, veel instrumentaal, elektro-rock (ratatat enzo), ... Ik sta voor vrij veel dingen open, dus het zou beetje alles moeten kunnen.
Ik heb geen idee meer van wa goed is. Dus shoot.
ENKEL MENSEN MET KENNIS!
Sony MDR-XB700 Hoofdtelefoon - Hoofdtelefoonstore.be
Iemand ervaring mee?
Ziet er redelijk goed uit, enkel niet echt goed op te bergen en snel breekbaar