Rizla+
Legacy Member
Hey,
omdat ik die oortjes kotsbeu ben ben ik op zoek naar headphones voor mij mp3. Een prijs had ik niet echt in gedachte, maar liefst niet te veel
. Het moet niet high-tech zijn, want heb maar doodnormale mp3'tjes, geen high quality geluid ofzo... Zou liefst gewoon iets hebben dat wel deftige bass geeft, en wel tegen een stootje kan. Is voor mijn Cowon iAudio i9.
Grtz.
omdat ik die oortjes kotsbeu ben ben ik op zoek naar headphones voor mij mp3. Een prijs had ik niet echt in gedachte, maar liefst niet te veel
. Het moet niet high-tech zijn, want heb maar doodnormale mp3'tjes, geen high quality geluid ofzo... Zou liefst gewoon iets hebben dat wel deftige bass geeft, en wel tegen een stootje kan. Is voor mijn Cowon iAudio i9.Grtz.

.