|XcW|
Legacy Member
Hallo
Omdat ik mijn hardeschijven aant verkopen ben omdat ik ga overschakelen naar sata wil ik dus wat advies.
1) Ik heb gehoord dat als je formateerd dat je problemen kunt hebben met s-ata dat windows hem niet detecteerd. Maar omdat dit dan mijn enige schijf zal zijn zal dit wel gaan. Heb ook geen diskette station meer steken in menne pc...
2) Welke pak ik het beste? Rond de 120 a 160 gig. Welk merk?
Welk zijn jullie eigen ervaringen?
Omdat ik mijn hardeschijven aant verkopen ben omdat ik ga overschakelen naar sata wil ik dus wat advies.
1) Ik heb gehoord dat als je formateerd dat je problemen kunt hebben met s-ata dat windows hem niet detecteerd. Maar omdat dit dan mijn enige schijf zal zijn zal dit wel gaan. Heb ook geen diskette station meer steken in menne pc...
2) Welke pak ik het beste? Rond de 120 a 160 gig. Welk merk?
Welk zijn jullie eigen ervaringen?


