Archief - Gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Strawberry

Legacy Member
Kheb een nieuwe gsm nodig
ma er is zoveel keuze ik geraak er niet meer aan uit
precies of elke winkel maar 1/10 in huis heeft van het te verkrijgen aanbod

kheb al 3210, 3310 gehad dan t600 van sony ericsson die van 60gr
dan een t300 denkik, staat er niet op

bijde sony ericsson zn zeer vlug kapot gegaan
dus dit merk wil ik liever niet

vin de siemens/benq gsm's er wel goed uitzien
heeft iemand hier ervaring mee?

voor de prijsklasse, ik twijfel eigenlijk of ik niet eens een duurdere gsm
zou kopen gaan die dan langer mee? 200 - 400 euro klasse

kheb ook een artikel gelezen over de bouw van gsm's
dat sony ericsson en nokia gsm's 30 percent binnen het jaar stuk gaat
sagem zou dan de "sterkste" gsm's hebben

belangrijkste voor mij is dat ie belt, sms't enz
vrij klein of dun is en nie teveel weegt
goede wekker is, tijdje op de batterij kan teren

camera, mp3 enz heb ik niet nodig, camera mag vin ik wel nog leuk
mp3 zou ik enkel voor beltonen gebruiken wat wel leuk is ook
maar daar ga ik niet naar kijken

groeten

a242050

Legacy Member
Een duurdere gsm zal niet langer meegaan, maar dan heb je wel al die leet functies, zoals ik :p

desert storm

Legacy Member
a242050 zei:
Een duurdere gsm zal niet langer meegaan, maar dan heb je wel al die leet functies, zoals ik :p

idd. een hoe meer toeters en bellen, hoe rapper zo'n dingen kapot gaan. gsm's < &#8364;100 zijn meestal nog de beste.

edit: moest het je helpen, ik heb deze: http://www.samsung.com/be-nl/products/mobilephones/mobilephones/sgh_x200.asp

2 minpuntjes: scherm vind ik niet zo schitterend en er had een mogelijkheid moeten zijn om het T9-woordenboek ergens te kunnen afzetten, nu staat het automatisch op telkens je een nieuw bericht begint.

RealFlub

Legacy Member
probeer dan keer nokia ;)
die 3310 waren onverslijtbaar (enkel hoesje niet) :)

maar ik heb nu een nokia 3120 kost 89&#8364;.. kheb em al klein jaartje en al regelmatig keer laten vallen, zelfs 1 keer in de was gezeten en hem gaat nog altijd even goed.. :)

mcR

Legacy Member
ik heb de nokia 1110 (35&#8364;) en ik heb alles wat ik nodig heb
(belfunctie, trilalarm, sms, snake -voor de saaie momenten-, goede toetsen, poly beltonen, ...)

camera heb ik niet nodig, kleurenscherm evenmin.

Strawberry

Legacy Member
die samsung ziet er wel leuk uit

kga nu toch niet meer iets a la 3310 kopen :)
ben die een beetje beu gezien en de nieuwe vin ik niet zo mooi

momenteel gebruik ik zo iets van nokia tis als een 3310 ma dan G shock
zo rubber erond, ma kwil toch liever iets dun en licht als een veertje :)

borisson_

Legacy Member
ik ben content van mijn sony ericsson (ik heb nen t230)
en dat al voor bijna 3 jaar... die gaat nog altijd een 4-5 dagen mee tot ie uitvalt.

heeft al heel veel meegemaakt, oa nen dag op de hei gelegen in de regen, gezwommen, woedeaanval met muur in de buurt, woedeaanval richting grond, ... da ding is mijn beste aankoop ooit : )

xyus89

Legacy Member
pakt u den sony ericsson v630i, komt over 2 weken uit.
dat is eig een w810i met een k750i toetsenbord & dan nog stukke goeiekoper.

sony ericsson snel kapot?! wie heeft u dat wijsgemaakt kerel.
mijn f500i is enkele echt hard tegen een muur gevlogen en ben er mee gaan zwemmen, ding werkte nog steeds maar laden niet meer op.
ik koop nooit iets anders dan sony ericsson hoor.

xyus

Strawberry

Legacy Member
stond een artikel over in de krant
dat sommige merken oa sony ericsson en nokia
nieuwe technologien en onderdelen niet geneog testen
op duurzaamheid voor ze die gebruiken waardoor 30 percent van bepaalde
modellen binnen het jaar kapot gaat.

en mijn 2 sony ericsson toestellen gewoon kapot zn gegaan
zomaar en ik heb er nooit die dingen mee gedaan die jij gedaan hebt :)

[ JO ]

Legacy Member
xyus89 zei:
pakt u den sony ericsson v630i, komt over 2 weken uit.
dat is eig een w810i met een k750i toetsenbord & dan nog stukke goeiekoper.

sony ericsson snel kapot?! wie heeft u dat wijsgemaakt kerel.
mijn f500i is enkele echt hard tegen een muur gevlogen en ben er mee gaan zwemmen, ding werkte nog steeds maar laden niet meer op.
ik koop nooit iets anders dan sony ericsson hoor.

xyus

Pakken goedkoper? Dus kost hoeveel?

W3sl3y

Legacy Member
ik ben ook aan't uitkijken naar deze gsm (v630i), maar een richtprijs kon ik nergens vinden, en of de camera een flitser heeft? Heeft soms iemand een link met meer info?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan