heideroosje_69
Legacy Member
Ik kan vrij goedkoop aan veel modellen van GSM's geraken
Nokia, Samsung, Sony ericsson, ..
zelfs sommige modellen da in de benelux nogni uit zijn kan ik al aangeraken
ik wil mij nu namelijk zelf ook ne gsm aanschaffen..
en ik twijfel tussen:
1] ofwel de Nokia N91 , ofwel de Nokia 6280
hebben allebei 2.0 megapixel camera, N91 heeft standaard 4GB geheugen voor MP3's, Nokia 6280 heeft standaard weinig geheugen maar kan worden uitgebreid. De 6280 is eigenlijk een beetje een cloon van de samsung D600 , nice stealing van Nokia
ik vrees dat de N91 niet zo compact is, iets te groot misschien ?
Net zoals de Nokia N90, zieter chic uit maar ik ging hem in de winkel bekekijken en hij is écht zeer groot en log
2] ofwel de Samsung E720 , ofwel de Samsung E770
ik weet niet goed of er kwaliteitsverschil zit tussen de camera's van beide toestellen, beiden zijn ze 1,3 megapixel ma das ni steeeds een garantie.
Wel postief is da de E770 wel uitbreidbaar is en de E720 ni...
GRAAG jullie mening, openinie, indrukken, ...
asge zelf nog een toestel weet da even nice is zowel qua interieur als exterieus laat het dan ook maar weten
|P.S| mensen die geintresseerd zijn om zo ne gsm te kopen aan zeer lage prijs, of een ander model (want ik kan aan veel modellen aangeraken) laat dan iets weten
Mvg ;
Nokia, Samsung, Sony ericsson, ..
zelfs sommige modellen da in de benelux nogni uit zijn kan ik al aangeraken
ik wil mij nu namelijk zelf ook ne gsm aanschaffen..
en ik twijfel tussen:
1] ofwel de Nokia N91 , ofwel de Nokia 6280
hebben allebei 2.0 megapixel camera, N91 heeft standaard 4GB geheugen voor MP3's, Nokia 6280 heeft standaard weinig geheugen maar kan worden uitgebreid. De 6280 is eigenlijk een beetje een cloon van de samsung D600 , nice stealing van Nokia

ik vrees dat de N91 niet zo compact is, iets te groot misschien ?
Net zoals de Nokia N90, zieter chic uit maar ik ging hem in de winkel bekekijken en hij is écht zeer groot en log
2] ofwel de Samsung E720 , ofwel de Samsung E770
ik weet niet goed of er kwaliteitsverschil zit tussen de camera's van beide toestellen, beiden zijn ze 1,3 megapixel ma das ni steeeds een garantie.
Wel postief is da de E770 wel uitbreidbaar is en de E720 ni...
GRAAG jullie mening, openinie, indrukken, ...
asge zelf nog een toestel weet da even nice is zowel qua interieur als exterieus laat het dan ook maar weten
|P.S| mensen die geintresseerd zijn om zo ne gsm te kopen aan zeer lage prijs, of een ander model (want ik kan aan veel modellen aangeraken) laat dan iets weten
Mvg ;
voor mij dan toch