Archief - Gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

heideroosje_69

Legacy Member
Ik kan vrij goedkoop aan veel modellen van GSM's geraken
Nokia, Samsung, Sony ericsson, ..
zelfs sommige modellen da in de benelux nogni uit zijn kan ik al aangeraken

ik wil mij nu namelijk zelf ook ne gsm aanschaffen..
en ik twijfel tussen:

1] ofwel de Nokia N91 , ofwel de Nokia 6280

hebben allebei 2.0 megapixel camera, N91 heeft standaard 4GB geheugen voor MP3's, Nokia 6280 heeft standaard weinig geheugen maar kan worden uitgebreid. De 6280 is eigenlijk een beetje een cloon van de samsung D600 , nice stealing van Nokia :)
ik vrees dat de N91 niet zo compact is, iets te groot misschien ?
Net zoals de Nokia N90, zieter chic uit maar ik ging hem in de winkel bekekijken en hij is écht zeer groot en log


2] ofwel de Samsung E720 , ofwel de Samsung E770

ik weet niet goed of er kwaliteitsverschil zit tussen de camera's van beide toestellen, beiden zijn ze 1,3 megapixel ma das ni steeeds een garantie.
Wel postief is da de E770 wel uitbreidbaar is en de E720 ni...


GRAAG jullie mening, openinie, indrukken, ...
asge zelf nog een toestel weet da even nice is zowel qua interieur als exterieus laat het dan ook maar weten


|P.S| mensen die geintresseerd zijn om zo ne gsm te kopen aan zeer lage prijs, of een ander model (want ik kan aan veel modellen aangeraken) laat dan iets weten

Mvg ;

RealFlub

Legacy Member
ik zou voor de Samsung E770 gaan als het op uitzicht komt..

2.DIE.4

Legacy Member
Geef dan eens voorbeelden van lage prijzen aub ?

Ik heb interesse in een D600, K750i of W800i ... Kan je me daar de prijzen eens van geven ?

toffi0

Legacy Member
Ik koop een Nokia 6280 van jou!
laat me iets weten asap.
THX

toffi0

Legacy Member
Dat mag een 6270 zijn ook hoor, zal wel onder de 300€ gaan, laat iets weten
via mail
Dank U!

RiCo-G

Legacy Member
M'n vriendin heeft de D600, enige opmerking op dat toestel:
Batterijduur

heideroosje_69

Legacy Member
Mja, een paar voorbeelden van gsm's die ik kan verkopen:

Sony Ericsson W800i €275,00
Sony Ericsson K750 €325,00
Samsung D600 €260,00
Samsung E770 €250,00
Samsung i700 €270,00
Samsung E715 €170,00
Samsung Z500 €210,00
Nokia 6280 €300,00
Nokia 3220 €165,00
Nokia 8800 €275,00
Nokia N90 €380,00
Nokia N91 €280,00
Nokia N70 €280,00

Da zijn maar e paar voorbeelden, in totaal zijn het e stuk of 50modellekes voort moment..!
Toestellen zitten allemaal op nog in de originele doos, factuur wordt bijgeleverd + 1jaar garantie!

Wie écht geintresseerd zou zijn.. Laat iets weten dan kan ik u mijn email en/of gsm nummer doorgeven..

heideroosje_69

Legacy Member
t0ffio, Dvas'Shifty , 2.DIE.4

ik heb jullie alledrie een email gestuurd, (via dit forum)
met mijn informatie en de informatie over alle gsm toestellen :)
laat iets weten as ge écht geintresseerd zijt!

RealFlub

Legacy Member
deze zijn wel een prijsklasse of 2 hoger ;) voor mij dan toch

heideroosje_69

Legacy Member
ja die prijs klopt ni, al de rest zijn wel vette prijzen..

PM me als je prijslijst wil

cope

Legacy Member
ik heb een vrij "dom" vraagje,kun je op 1 van die 2 megapixel GSM's een film bekijken ?

heideroosje_69

Legacy Member
Aan allen die me een pm gestuurd hadden, met info en vragen

ik heb pm weergestuurd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan