ze brengen ze aan zo'n hoog tempo uit zodat er inderdaad bijna geen enkel model onder de 300€ raakt, die 6600 is nu een uitzondering wegens toch wel uitzonderlijk populair denk ik.
Maar al de rest is al lang van de markt, niet meer verkrijgbaar eer de prijs de kans heeft om tot een gemiddeld niveau te zakken, anders zouden ze meer last hebben om nieuwe modellen met dure introductieprijs te lanceren, want ze weten ook wel genoeg dat die 'nieuwe' modellen intern dikwijls geen haar verschillen van het oude type, ze zijn daar zo dom nog niet bij Nokia
De 7610 vind ik een zeer goed toestel dat ook wel een design look heeft en is nu de 300€ grens aan het naderen (als ze hem nog zolang zullen verkopen om die grens te halen

) is 320€ momenteel denk ik; 1MP cam, rs-mmc uitbreidingsslot, bluetooth, datakabel,... alle info te vinden op nokia site, over alle toestellen trouwens (en dat zijn er héél veel)
maar versta mij niet verkeerd, ik denk zeker dat je voor 250€ een heel mooie gsm kan hebben die ook wel mp3 kan afspelen, een hoop functies heeft en ook wel een uitbreidingsslot heeft voor memory cards; enkel als je al die extra functies en prullen een meerwaarde vindt voor u gsm moet je zo'n duurder toestel overwegen, indien je tevreden bent met wat ze er in de fabriek opzetten kan je héél wat goedkoper gaan en toch nog een overvloed aan functies hebben.
kijk gewoon wat de reclame bladen door, of zoek wat rond op de sites van de producent tussen al hun modellen (en neem er sergevandermaesen.be bij om de prijs op te zoeken, heeft normaalgezien ong. de laagste prijzen van België ) zo kan je al meer een gedacht krijgen van wat je wil; en van die toestellen die er uit schieten voor u zoek je dan maar via google achter wat reviews ofzo, alst beetje populair model is zijn de reviews meestal met hopen te vinden.