Archief - graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shairi

Legacy Member
ik ben aant twijfelen tussen de radeon x800gto en de nvidia 6800gs
deze zouden moeten dienen om bf2 te kunnen spelen op hoog en moeten agp zijn.
de x800gto spreekt mij aan omda ge die zou kunnen unlocken en de 6800gs omda het nvidia is zeker???

solix

Legacy Member
Dat klopt dat de x800gto te unlocken valt, maar de 6800 gs kan je ook unlocken omdat die de zelfde NV40 core gebruikt als de 6800gt, alleen moet je heel veel geluk mee hebben dat ze werken of niet beschadigd zijn. Maar ik zou toch de 6800gs nemen omdat die shadermodel 3.0 gebruikt en de 800gto maar shadermodel 2.0.

Wat is de rest van uw pc (specs) ?? En uw ram??

shairi

Legacy Member
ne sempron 2800+
foxconn winfast 760gxk8mc
sounblaster 4 hopelijk binnenkort
en nu nog ne 6600 gt
400watt voeding

@devil en murrey dit ligt (net) buiten mijn budget (max 250€)

RealFlub

Legacy Member
met 6600GT kan ik op medium spelen, met zelf 4x AA (vloeiend, behalve de eerste 10 seconden, maar dat moet je erbij nemen)

wat is er daar mis mee?

shairi

Legacy Member
zo weinig ram heb ik nu ook nie 1024mb tenzij jullie da weinig vinden
@ steffoe ga em bij codima of alternate kopen daar is hij nog goedkoper
ps hoe is de service bij alternate over codima ben ik meer dan tevreden ma heb nog nooit iet bij alternate bestelt

Frado2005

Legacy Member
shairi zei:
zo weinig ram heb ik nu ook nie 1024mb tenzij jullie da weinig vinden
@ steffoe ga em bij codima of alternate kopen daar is hij nog goedkoper
ps hoe is de service bij alternate over codima ben ik meer dan tevreden ma heb nog nooit iet bij alternate bestelt
ik heb vorige woensdag besteld bij alternate(vooruitbetaling en TNT verzending). Donderdag overgeschreven. Gisteren bevestiging gekregen+dat ze gingen versturen. Nu nog wachten tot ik het product krijg(hopelijk deze week nog). Alternate is te vertrouwen hoor ;)

stormsman

Legacy Member
shairi zei:
ne sempron 2800+
foxconn winfast 760gxk8mc
sounblaster 4 hopelijk binnenkort
en nu nog ne 6600 gt
400watt voeding
Niet upgrade. ga je +200€ uitgeven voor bf2 op hoogste details te spelen?? Wat is er mis met medium instelling??
Wacht een jaar of zo tot je een deftige upgrade kunt doen. Bv: een heel nieuw systeem of zo.

Frado2005

Legacy Member
stormsman zei:
Niet upgrade. ga je +200€ uitgeven voor bf2 op hoogste details te spelen?? Wat is er mis met medium instelling??
Wacht een jaar of zo tot je een deftige upgrade kunt doen. Bv: een heel nieuw systeem of zo.
² that. en als ge toch geld wil uitgeven: koop extra hdd, of nieuwe case, of nieuwe voeding, da heeft geen upgrade nodig^^

boostah

Legacy Member
ehm x800 gto is niet unlockbaar

enkel de x800gto2 van saphire (met blauwe pcb) is unlockbaar, nu hebben ze ook de x800gto2 met rode pcb en die is NIET unlockbaar, voor ene met de blauwe pcb te vinden gaje veel geluk moeten hebben

boostah

Legacy Member
solix_inc zei:
Dat klopt dat de x800gto te unlocken valt, maar de 6800 gs kan je ook unlocken omdat die de zelfde NV40 core gebruikt als de 6800gt, alleen moet je heel veel geluk mee hebben dat ze werken of niet beschadigd zijn. Maar ik zou toch de 6800gs nemen omdat die shadermodel 3.0 gebruikt en de 800gto maar shadermodel 2.0.

ja de 6800 gs heeft sm3 ,maar hij is gewoon te traag om der iets mee te doen, da was eigenlijk puur om de marketing te doen bij nvidia(goed gelukt) , maar eigenlijk is de kaart gewoon te zwak ommet bv hdr enzo aan te spelen, tis ni echt een gemis dus op een kaart van de vorige generatie da ge geen sm3 hebt

-Clocker-

Legacy Member
geen van beide, dan ga je beter voor een 7600GT of mss zelfs een 7900GT of dergelijke...

die 7900GT betaal je wel wat meer, maar dan zit je gegarandeerd goed, en is een zeer interessante kaart kwa prijs/prestatie

de 7600GT heeft wel maar 12/6 pipelines, en valt niet te unlocken, maar draait wel veel sneller dan een 6800GS of X800GTO en valt nog redelijk goed mee in prijs.;)

stormsman

Legacy Member
-Clocker- zei:
geen van beide, dan ga je beter voor een 7600GT of mss zelfs een 7900GT of dergelijke...

die 7900GT betaal je wel wat meer, maar dan zit je gegarandeerd goed, en is een zeer interessante kaart kwa prijs/prestatie

de 7600GT heeft wel maar 12/6 pipelines, en valt niet te unlocken, maar draait wel veel sneller dan een 6800GS of X800GTO en valt nog redelijk goed mee in prijs.;)
Hij heeft een agp grafische kaart nodig.

-Clocker-

Legacy Member
owh ok, vergissing srry

de 7600GS is er dan ook nog, of de 7800GS zoals al reeds vernoemd;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan