Archief - [GRAKA] ATI Radeon 9550GE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tmagus

Legacy Member
Nadat mijne geforce ti4200 is doodgegaan ben ik op zoek achter een vervangen agp kaartje voor in mijn pc, specs:
Intel 2.4 (nortwood geval)
moboke met agp
512 mb ram




nu kwam ik deze kaart tegen Asus ATI Radeon 9550GE 256MB TV/DVI voor ongeveer 60 eur, is dit aan te raden om door dit te vervangen of nie?

da kaarte kan da huidig games draaien of is brol :p

need some advies, of als je iets beters weets shoot

denpowel

Legacy Member
Ik ga voor brol ;)
wat is je budget ?
bv 9800pro is beter voor 75€,... 7800gs vanaf 250€

a168441

Legacy Member
6600GT heb ik me ook gekocht na men ti4200 en ben er wel content van. hoewel je niet alles op max kan zetten loopt het opw medium wel lekker

denpowel

Legacy Member
XFX Videokaart AGP GeForce 6800XT 256MB DDR3 2xDVI/HDTV voor 156.5€
of
MSI Videokaart AGP GeForce 6600 256MB DDR DVI/HDTV voor 116€
of
Sapphire Videokaart AGP Radeon X1600Pro 512MB DDR2 DVI/TV voor 130€

shop is www.4launch.nl
komt dan nog wel een max van 14à15€ bij voor verzending !

ps ik zou voor de eerste gaan


greetz

Powel

toru

Legacy Member
x850 XT PE is nog altij de top op agp niet? weet zen prijs wel niet

MrPropre

Legacy Member
ja probeer toch voor die 6800XT te gaan hoor. Het kost ist meer maar is toch al wat sneller dan bv een 6600GT. Als je dan toch voor een 6600GT gaat, zeker de 128 mb versie kopen, heeft veel sneller geheugen aan boord dan die 256 mb versie!

SMa

Legacy Member
X850XT PE is véél te duur.

denpowel zei:
XFX Videokaart AGP GeForce 6800XT 256MB DDR3 2xDVI/HDTV voor 156.5€
of
MSI Videokaart AGP GeForce 6600 256MB DDR DVI/HDTV voor 116€
of
Sapphire Videokaart AGP Radeon X1600Pro 512MB DDR2 DVI/TV voor 130€

shop is www.4launch.nl
Enkel de 6800GT is het waard.
Neem zeker geen 6600 met 256mb geheugen, maar wel een 6600GT met 128mb geheugen.

tmagus

Legacy Member
ja, ma koop liefst toch nog in belgie ;)
zou dit ook iets goe zijn?

Video Card Ati Radeon X800gto Gddr3 256bit 256mb Agp Dvi Tv-out Lite Retail

winkel:
http://thecomputerstore.click2shop....ailsL1.ASP?ID=13&Type=SUPERSTORE&ref=28592297

die X1600pro maakt die extra 256mb ram zoveel uit?
winkel met 256 mb versie
http://thecomputerstore.click2shop....ailsL1.ASP?ID=13&Type=SUPERSTORE&ref=28592221

da xfx geval vin ik nie direct in belgische winkel

EDIT:
http://www.codima.be/nl/product.aspx?601
6600GT met 128 mb...is dus beter?

boostah

Legacy Member
x800gto is anders wel iets beter als een 6600gt (tzal btw wel ni veel schelen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan