mrfart
Legacy Member
Stre@mus zei:Inderdaad, 'k was eigenlijk aan het twijfelen bij de 3D kaart, om de redenen die je aanhaalt.
De reden waarom ik voor deze kaart heb geopteerd: Windows Vista. De pc moet toch deftig met Windows Vista overweg kunnen. En daar gaat het Matrox kaartje in de problemen komen. Terwijl een 7600 toch een veel werkbaarder resultaat zal geven.
Wel, ik gebruik soms nog wel eens 3D toepassingen. 3Dstudio max, en soms wel eens games, al heb ik daar niet al te veel tijd meer voor.
Wat vista betreft, ik zal pas overschakelen als ik zeker ben dat het 100% stabiel is, en alles er niet trager op zal lopen. Maar ik weet er eerlijk gezegd niet zoveel van.
