popsnor
Legacy Member
Beste 9lifers
Ik ben al een lange tijd in het bezit van een ATI HD 5770 CuCore en vraag me af of ik beter een nieuwe 7XXX koop of gewoon een 5770 bijprik, heb een amd phenom 925 en een asus formula III moederbord dus ik kan simpel crossfire doen. Wat is volgens jullie de beste oplossing?
Mvg,
Popsnor
Ik ben al een lange tijd in het bezit van een ATI HD 5770 CuCore en vraag me af of ik beter een nieuwe 7XXX koop of gewoon een 5770 bijprik, heb een amd phenom 925 en een asus formula III moederbord dus ik kan simpel crossfire doen. Wat is volgens jullie de beste oplossing?
Mvg,
Popsnor
