Archief - Grafische kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gilleman

Legacy Member
Beste,

Ik heb laatst een laptop gezien een acer aspire met een nvidia GT 520m.
Nu vroeg ik me af of dit goede kaarten zijn of totaal nutteloos. Normaal ga ik een alienware x51 kopen. Ik wou gwn even wat rond kijken en kijken of dat wel een goede kaart is.

BestGamer

Legacy Member
laptop of pc? want een x51 is pc en gt 520m is voor en laptop.

gilleman

Legacy Member
Neen de x51 heeft een graka: GTX 555 en de acer aspire ( laptop) heeft een gt 520.
Maar ik wou gewoon weten of de gt 520 goed is.

MaximV

Legacy Member
De gt520 is echt wel de basis. Als je enkele games wilt spelen, moet je toch eerder naar gt 540 gaan op z'n minst.

mdgf

Legacy Member
Alienwares zijn zelden goedkoop, bij andere merken kom je waarschijnlijk wel aan betere prestaties voor minder geld.

En moet het echt een laptop zijn, want besef dat zelfs een gt555m bucht is in vergelijking met low-end desktop grakas, laptops en gaming zijn geen goede combinatie.
Een gt520 is al helemaal niks waard.

gilleman

Legacy Member
mdgf zei:
Alienwares zijn zelden goedkoop, bij andere merken kom je waarschijnlijk wel aan betere prestaties voor minder geld.

En moet het echt een laptop zijn, want besef dat zelfs een gt555m bucht is in vergelijking met low-end desktop grakas, laptops en gaming zijn geen goede combinatie.
Een gt520 is al helemaal niks waard.

Ik ga de alienware x51 kopen. Dat is de nieuwste desktop van alienware.
Het voordeel bij deze dekstop is dat hij nog redelijk goed geprijst is en dat het zeer compact is.

mdgf

Legacy Member
Kwas vergeten dat er een 555 voor de OEM markt bestond ook.

In elk geval: Redelijk goed geprijsd my ass, een gt545 met i3 voor 700€?
Als het klein moet zijn kun je wel zelf een mITX systeempje (alhoewel µATX al een stuk goedkoper gaat zijn, maar ook groter (wel kleiner dan ATX natuurlijk)) samenstellen voor 700€ die veel krachtiger is en dat onding alle hoeken van de kamer laat zien.

En ik zie echt niet in waarom dat compact zou moeten zijn, je gaat die toch nooit verplaatsen, schuif het onder een bureau als het uit het zicht moet staan.

gilleman

Legacy Member
mdgf zei:
Kwas vergeten dat er een 555 voor de OEM markt bestond ook.

In elk geval: Redelijk goed geprijsd my ass, een gt545 met i3 voor 700€?
Als het klein moet zijn kun je wel zelf een mITX systeempje (alhoewel µATX al een stuk goedkoper gaat zijn, maar ook groter (wel kleiner dan ATX natuurlijk)) samenstellen voor 700€ die veel krachtiger is en dat onding alle hoeken van de kamer laat zien.

En ik zie echt niet in waarom dat compact zou moeten zijn, je gaat die toch nooit verplaatsen, schuif het onder een bureau als het uit het zicht moet staan.

Mijn ouders zijn gescheiden. Dus dan kan ik die alienware gemakkelijk om de week verplaatsen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan