PineMangoes
Legacy Member
De kaartjes die jij vermeldde jarexxx zijn al lichtjaren sneller dan de Geforce MX serie, die eigenlijk veredelde GeForce 2 kaarten waren. Het heeft echter geen zin meer die kaartjes te kopen, aangezien ze veel te duur zijn voor wat ze eigenlijk bieden.
Zoals Davion zei, koop een tweedehandse 9800 pro of 6600 GT, die zijn nog es pokkeveel sneller dan de kaartjes die jij vermeldde. Ook al zeg je nu dat je tevreden bent met de mx serie (welke spellen speel jij? duke nukem 3D?
), je zal er zeker geen spijt van hebben dat je een veel snellere kaart hebt gekocht...
Zoals Davion zei, koop een tweedehandse 9800 pro of 6600 GT, die zijn nog es pokkeveel sneller dan de kaartjes die jij vermeldde. Ook al zeg je nu dat je tevreden bent met de mx serie (welke spellen speel jij? duke nukem 3D?
), je zal er zeker geen spijt van hebben dat je een veel snellere kaart hebt gekocht...

)