Drieze
Legacy Member
Hallo,
gezien ik zelf niet meer zo heel goed op de hoogte ben van de nieuwere en betere onderdelen had ik hier graag wat advies gevraagd over de aankoop van een nieuwe grafische kaart.
Dit is mijn processor:
CPU: Intel Core I7 870 @ 2.93 Ghz
Memory: 4GB DDR3
Momenteel heb ik een ATI Radeon HD 5450 maar die zou ik graag upgraden.
Ik heb alvast een nieuwe voeding van 800 Watt aangekocht maar over de kaart zelf twijfel ik nog.
Ik twijfel tussen:
- Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5 DX11 ATI Eyefinity NS PCIe
(of is een ander merk beter?)
- Inno3D GTX570 1280MB GDDR5 2xDVI+HDMI PCIe
(of ander merk mag hier ook)
Ik heb me laten wijsmaken dat die kaarten wel goed zouden zijn voor mijn PC hoewel die GTX570 wel iets duurder is.
Mijn budget is rond de 250 Euro. Welke grafische kaart zouden jullie verkiezen zodat ik nog een heel eind voort kan om nieuwere games goed te kunnen spelen (zoals COD MW3 en D3 als die ooit uitkomt).
Als jullie nog andere suggesties zouden hebben van grafische kaarten is dit ook altijd welkom hoor.
Alvast bedankt!
Drieze
gezien ik zelf niet meer zo heel goed op de hoogte ben van de nieuwere en betere onderdelen had ik hier graag wat advies gevraagd over de aankoop van een nieuwe grafische kaart.
Dit is mijn processor:
CPU: Intel Core I7 870 @ 2.93 Ghz
Memory: 4GB DDR3
Momenteel heb ik een ATI Radeon HD 5450 maar die zou ik graag upgraden.
Ik heb alvast een nieuwe voeding van 800 Watt aangekocht maar over de kaart zelf twijfel ik nog.
Ik twijfel tussen:
- Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5 DX11 ATI Eyefinity NS PCIe
(of is een ander merk beter?)
- Inno3D GTX570 1280MB GDDR5 2xDVI+HDMI PCIe
(of ander merk mag hier ook)
Ik heb me laten wijsmaken dat die kaarten wel goed zouden zijn voor mijn PC hoewel die GTX570 wel iets duurder is.
Mijn budget is rond de 250 Euro. Welke grafische kaart zouden jullie verkiezen zodat ik nog een heel eind voort kan om nieuwere games goed te kunnen spelen (zoals COD MW3 en D3 als die ooit uitkomt).
Als jullie nog andere suggesties zouden hebben van grafische kaarten is dit ook altijd welkom hoor.
Alvast bedankt!
Drieze
Ik hoop dat je hier geen €124 voor betaald hebt. 
