Hell
Legacy Member
iemand goeie ervaring voor zeer kwalitatieve gps navigatie systemen ?
ik ben niet tevreden over mijn mio C520 (traag voor positiebepaling en niet altijd accuraat) en ik kan de mappen niet veranderen voor in azie.
geen max budget, moet zeer snelle positiebepaling hebben en accuraat. En mappen kunnen downloaden of bijkopen voor azie ( maleisie )
thx
ik ben niet tevreden over mijn mio C520 (traag voor positiebepaling en niet altijd accuraat) en ik kan de mappen niet veranderen voor in azie.
geen max budget, moet zeer snelle positiebepaling hebben en accuraat. En mappen kunnen downloaden of bijkopen voor azie ( maleisie )
thx