Archief - Goodkope maar goede muis?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

King of rs14

Legacy Member
Jow,

Ik ben opzoek naar een goedkope maar toch wel degelijke muis voor mijn laptop. (Dan denk ik aan niet veel meer dan 30€)

De enige muis waar ik tot nu toe op gestoten ben is de Razer Abyssus, maar na wat reviews te lezen, begeeft de linker-muisknop het nogal snel.

Enige tips? :)

fortuneke

Legacy Member
zou een gewonen logitech muis nemen als het onder de 30 euro is

usb , optische 3 knoppen

King of rs14

Legacy Member
Zijn dat goede muizen? Want ik heb hier 1 logitech muis liggen van het werk van mijn vader, en ik vind dat die heel stroef beweegt, krijg er pijn van aan mijn pols

Walden

Legacy Member
Koop gewoon een ednet muis. Ik heb er eentje gekocht aan 4euro nu meer dan 3 jaar geleden en ben er nog steeds ontzettend blij mee.

sven311

Legacy Member
ik heb een logitech G5, al 3 jaar denk ik .
Beste dat ik ooit gehad hebt, niets op aan te merken :)

King of rs14

Legacy Member
Raden jullie in het algemeen met draad, of draadloos aan?

fortuneke

Legacy Member
draad

*edit * omdat ik van de oude garde ben , omdat batterij altijd leeg loopt op slechte momenten

King of rs14

Legacy Member
Hm ja, maar dan moet je wel meerdere draadloze wireless producten van Logitech hebben :p

Als ik een draadloos muis zou nemen, hoe laad ik die dan op? Batterijen steeds extern opladen?

King of rs14

Legacy Member
'k ga eens wat reviews lezen over die Logitech muis, ziet er een interessant ding uit, bedankt :)

Wat ik dan wel heb, is dat ik ook mijn toetsenbord moet vervangen (Heb nu een draadloze muiz & toetsenbord van medion, maar is een heel geprul).

Ken je toevallig ook een goedkoop maar degelijk logitech toetsenbord?

KnightOfCydonia

Legacy Member
Logitech M500 voor een kleine €35 kan je die wel vinden. Zelfde kwaliteit als de andere 500 serie draadloze muizen, maar met usb aansluiting, en geen nood aan batterijen, het is niet alsof die kabel ooit in de weg zit.

King of rs14

Legacy Member
Hmm da's inderdaad wel een hele mooie prijs voor een muis+toetsenbord ö Maar de muis is voor mij wel belangrijker dan het toetsenbord; het extern klavier gebruik ik enkel om te gamen.

Pft, moeilijke keuze :p Ik ga zeker nog wat puzzelen!

Zijn er andere degelijke merken zoals Logitech, of is Logitech zeker de beste keuze?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan