Archief - goeie cpu cooler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

manderlay

Legacy Member
hoi

ik zoek een goeie cpu cooler, prijs maakt niet zoveel uit, maar moet stil zijn (pc staat in living en goed koelen)

groetjes

Extrizyo

Legacy Member
manderlay zei:
hoi

ik zoek een goeie cpu cooler, prijs maakt niet zoveel uit, maar moet stil zijn (pc staat in living en goed koelen)

groetjes

ikzelf heb een macho 2 en ben daar zeer content van ;) stil is die ook, of wel een mugen 2

horstyv

Legacy Member
Na wat rondneuzen op het internet en wat reviews gelezen te hebben heb ik me een GELID Solutions Tranquillo Rev.2 aangeschaft. Ik heb hem nog maar een kleine week maar ben er heel tevreden over.

AssyrianLegend

Legacy Member
Scythe maakt zeer goede cpu koelers. K lees veel goeds over de mugen 2

maxime_vhw

Legacy Member
corsair h100 is super maar wel aan een iets dure kant...

pixbillye

Legacy Member
@ TS: voor welk socket?
(want niet elke koeler past op elk socket)

FlameDB

Legacy Member
maxime_vhw zei:
corsair h100 is super maar wel aan een iets dure kant...

en neemt onnodig veel plaats in door zijn radiator en is luider en biedt dan nog niet eens betere prestaties als pak een high-end air cooler. Kraad zoiets zeker niet aan.

botchla

Legacy Member
Wel 1 ding over de scythe mugen 2.. het is echt een kutding om te monteren, maar is echt een super cooler voor zijn geld :).

Twinturbo

Legacy Member
Mugen 2, indien niet verkrijgbaar, de Thermalright Macho HR-02. Indien wat goedkoper Gelid Tranquilo.

manderlay

Legacy Member
ik heb sockect 1155, nu heb nog eens nagedacht en wil vooral een stille koeler, alleja nu zit ik nog met gewone stock koeler, ik denk dat de meeste koelers wel beter zullen koelen en stiller zijn dan deze, ik zoek dus vooral een stille koeler ga toch nooit overclocken, wel geen passieve koeling want denk niet dat zoiets ideaal is als je veel games speelt op pc

Twinturbo

Legacy Member
Na al de opties die we je gegeven hebben, waarom kom je met die af?

str0ntj3

Legacy Member
manderlay zei:
Wat is er dan mis met deze?

uit tests blijken dat de Thermalright Macho & de Synthe veel beter presteren. ze zijn ook van uitstekende kwaliteit! Dus daarom raden wij die aan hé ;)

manderlay

Legacy Member
str0ntj3 zei:
uit tests blijken dat de Thermalright Macho & de Synthe veel beter presteren. ze zijn ook van uitstekende kwaliteit! Dus daarom raden wij die aan hé ;)

ja ik heb gewoon in de lijst van alternate gekeken naar de minste decibel :)

mdgf

Legacy Member
Niet doen, die getalletjes zeggen niks (ze kunnen beweren wat ze willen).
Ik zou ook kijken voor een gelid tranquillo v2 als het puur voor de stilte is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan