Mette2 zei:
Voor 350€ heb je al een degelijk 19" scherm, denk er eens over na
19" is meestal gewoon wat pixeloprekking van de 17"-varianten. Buiten een groter fysisch oppervlak hebben ze niets te bieden; ze zijn duurder en vaak minder scherp (#pixels/cm² is immers kleiner).
@TS
4 of 2 ms, dat maakt geen zichtbaar verschil. 8ms volstaat ook al.
En ja, die Samsungs zijn topschermen.
-edit-
Maar om te gamen is een 19" wel aangenamer. Scherpte van 't beeld komt dan zo nauw niet.
Voor kantoor-, programmeer-,...-werk ligt 't wel ff anders, vind ik persoonlijk.