Archief - goei oortjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sash1m1

Legacy Member
ik heb gisteren een creative zen plus gekocht:love:
nu zou ik graag goede oortjes kopen maar ik ben vooral gewendt om met een koplefoon te luisteren dus ik weet niet of dit nu goede of slechte oortjes zijn
weet er iemand goede oortjes

Mee

Legacy Member
Blijven oortjes zitten bij u?
Da's toch al redelijk belangrijk: ik heb al dure oortjes gekocht voor mij, maar kan ze nie gebruiken omdat ze nie blijven zitten (heb mismaakte oren ofzo :unsure: )

Anders zeker is kijken naar Sennheiser oortjes

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Ik heb oortjes van Sony ==> Don't shoot me !! PLEASE !!!

Vind ze wel enorm goed, hebben me €25 in de fnac gekost, dus in ne normale winkel iets minder prolly :p (als ek prijzen van hardware zie toch)

Het zijn van die oortjes me zo nen teut die in u oren blijven zitten (dus niet zo een ding rond u oren, maar iets erin , ge weet wel wa dak bedoel :))

sash1m1

Legacy Member
zijn die ep 630 veel beter dan die standaard en zitten die goed

Roefus

Legacy Member
Mee zei:
Blijven oortjes zitten bij u?
Da's toch al redelijk belangrijk: ik heb al dure oortjes gekocht voor mij, maar kan ze nie gebruiken omdat ze nie blijven zitten (heb mismaakte oren ofzo :unsure: )

Anders zeker is kijken naar Sennheiser oortjes

bij mij blijven die ook zitten, alleen valt de rechterkant ooit uit doorda mijn haar er zowa achter bljift steken

sash1m1

Legacy Member
die ep 630 heeft overla heel goede commentaren en voor de prijs ga ik het niet laten

desert storm

Legacy Member
sash1m1 zei:
zijn die ep 630 veel beter dan die standaard en zitten die goed

heel veel beter (heb ze zelf gekocht voor m'n zen nano plus omdat de standaard echt niet gemakkelijk zaten) :p goed zitten? het zijn in-ear oortjes, je moet ze dus echt in je gehoorgang stoppen, door dit + de rubberen oordopjes blokkeren die het geluid van buitenaf zeer goed en moet je bijgevolg het volume niet zo luid zetten en da's dan weer beter voor je oren. het is even wennen, na een tijd ben je het gewoon. :) ik vind het in ieder geval het geld waard...

edit: en er zitten nog eens extra verwisselbare oordopjes bij (grotere en kleinere)

AccuCore

Legacy Member
http://www.vandenborre.be/ECOM/app/ECOM.vdb?Np=MqqaM2tbeeK9Vkqaie6nNetoSe9k#
ik heb de deze!
is al men 2de paar omdak er zo content van ben!
heb in men leven al heel wa oren versleten :p
en de dees....mja...ze zitten heel goe....ze klinken ook serieus goe....gaan lekker hard....ge hebt ne goeien bas(da ontbreekt wel bij de meeste vinnek) EN ze blijven zitten in MIJN oren!

gegroet

ps: 18€99 is ook ni overdreven he! ik vind ni da ge te duur moet gaan qua oortjes omda ze toch snel verslijten! en het verschil tussen duur en goedkope is meestal miniem

desert storm

Legacy Member
AccuCore zei:
http://www.vandenborre.be/ECOM/app/ECOM.vdb?Np=MqqaM2tbeeK9Vkqaie6nNetoSe9k#
ik heb de deze!
is al men 2de paar omdak er zo content van ben!
heb in men leven al heel wa oren versleten :p
en de dees....mja...ze zitten heel goe....ze klinken ook serieus goe....gaan lekker hard....ge hebt ne goeien bas(da ontbreekt wel bij de meeste vinnek) EN ze blijven zitten in MIJN oren!

gegroet

ps: 18€99 is ook ni overdreven he! ik vind ni da ge te duur moet gaan qua oortjes omda ze toch snel verslijten! en het verschil tussen duur en goedkope is meestal miniem
rood: bij mijn EP630's heb je ook een goeie bas, en als je de EQ juist instelt ontploffen je oren ver met techno op :p
oranje: bij jou mss, maar dat wilt niet zeggen dat dat voor iedereen geldt hé ;) aangezien de EP630's in-ear zijn met verwisselbare dopjes, hebben ze meer kans om te blijven zitten bij eender welke persoon ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan