Quilombo
Legacy Member
bij t opzetten van mijn pc heb k geen beeld meer, hoewel mijn scherm nog steeds werkt
ik vermoed dus dat het aan de grafische kaart ligt
k heb momenteel deze config:
http://users.skynet.be/quilo/pc.jpg
ik zou dus willen weten welke grafische kaart goed is voor mij, ze moet vooral betrouwbaar, stevig zijn (k bedoel da ze nie na een maand kapot is) en goedkoop
prestaties zijn nie echt belangrijk, ik speel geen games meer (behalve dan ut1, spel uit '99 zelden
), maar mss toch best een kaart die ook 256mb geheugen heeft (?)
dan heb k nog een probleem: ik wou mijn grafische kaart (zit in agp poort) eens losmaken en er een geforce 2 mx insteken, maar ik krijg die geeneens los, echt aan zitte sleuren: die zit muurvast, en k heb schrik da k mijn moederbord nog derbij kapottrek. zit die vast met t één of t ander (k heb vijske al losgemaakt), naast die aansluiting zit zo een wit dingske, mah k zou nie weten of dat dient om die graka vast te zetten, k zou ook nie weten hoe ge die dan loszet ofzo...
en nog iets: gaat er in da moederbord wel ne geforce2mx?
t schijnt dat t ook kan zijn dat mijne ram kapot is? hoe test ik of t aan ram/graka ligt? k heb geen ander pc om graka nekeer te testen
edit: fan van graka draait nog wel
ik vermoed dus dat het aan de grafische kaart ligt
k heb momenteel deze config:
http://users.skynet.be/quilo/pc.jpg
ik zou dus willen weten welke grafische kaart goed is voor mij, ze moet vooral betrouwbaar, stevig zijn (k bedoel da ze nie na een maand kapot is) en goedkoop
prestaties zijn nie echt belangrijk, ik speel geen games meer (behalve dan ut1, spel uit '99 zelden
), maar mss toch best een kaart die ook 256mb geheugen heeft (?)dan heb k nog een probleem: ik wou mijn grafische kaart (zit in agp poort) eens losmaken en er een geforce 2 mx insteken, maar ik krijg die geeneens los, echt aan zitte sleuren: die zit muurvast, en k heb schrik da k mijn moederbord nog derbij kapottrek. zit die vast met t één of t ander (k heb vijske al losgemaakt), naast die aansluiting zit zo een wit dingske, mah k zou nie weten of dat dient om die graka vast te zetten, k zou ook nie weten hoe ge die dan loszet ofzo...
en nog iets: gaat er in da moederbord wel ne geforce2mx?
t schijnt dat t ook kan zijn dat mijne ram kapot is? hoe test ik of t aan ram/graka ligt? k heb geen ander pc om graka nekeer te testen
edit: fan van graka draait nog wel
k heb toch pci poorten 


