Quilombo
Legacy Member
hallo,
dit is mijn huidige config: http://users.skynet.be/quilo/pc.jpg
ik heb geen beeld, mijn scherm doet gewoon alsof maar de pc niet aanstaat (oranje lichtje en geen beeld dus), ik heb al getest met een ander scherm: dit geeft hetzelfde effect
de grafische kaart dan eens testen: heb die vervangen door een gf2mx
maar weer kreeg ik hetzelfde effect.
dus:
- zet pc aan
- hoor één biep, maar dan geen 'gekraak' van de hd's ofzo, windows wordt niet ingeladen, na een paar seconden blijft het geluid constant (namelijk enkel de fans van cpu, graka en voeding die draaien)
- ledjes vd pc branden NIET
- graka werkt
- scherm werkt
- geen beeld, wel scherm in "standby" zogezegd
- ledje op mobo brandt (= standby power on)
aan wat kan dit allemaal liggen? wrs doe ik hem toch nog naar de winkel, maar ik heb nog op enkele onderdelen garantie (winkel in mechelen, pc in leuven) en t is gemakkelijker om die hier binnen te doen
mvg
en alvast bedankt
dit is mijn huidige config: http://users.skynet.be/quilo/pc.jpg
ik heb geen beeld, mijn scherm doet gewoon alsof maar de pc niet aanstaat (oranje lichtje en geen beeld dus), ik heb al getest met een ander scherm: dit geeft hetzelfde effect
de grafische kaart dan eens testen: heb die vervangen door een gf2mx
maar weer kreeg ik hetzelfde effect.
dus:
- zet pc aan
- hoor één biep, maar dan geen 'gekraak' van de hd's ofzo, windows wordt niet ingeladen, na een paar seconden blijft het geluid constant (namelijk enkel de fans van cpu, graka en voeding die draaien)
- ledjes vd pc branden NIET
- graka werkt
- scherm werkt
- geen beeld, wel scherm in "standby" zogezegd
- ledje op mobo brandt (= standby power on)
aan wat kan dit allemaal liggen? wrs doe ik hem toch nog naar de winkel, maar ik heb nog op enkele onderdelen garantie (winkel in mechelen, pc in leuven) en t is gemakkelijker om die hier binnen te doen
mvg
en alvast bedankt



