Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




hoe bedoel je?Davion zei:Das optimistisch zenne sheep.
Komaan met een Ti4200 standaard clocks ging dat al hoor. En kgeloof dat een Fx5200 nie zoveel slechter is he.Davion zei:@Stormsman: Sure, op 480x320 tegen 10fps zeker.
tomvanhouche zei:Is een fx5200 genoeg om GTA3 en Vice city en Call Of Duty te spelen op 1024/768 op fatsoenlijk detail?
