zaffah
Legacy Member
Telenet heeft onlangs hun snelheid verhoogt.
Mijn router kan hier spijtig genoeg niet in volgen. De router is maar maximaal 10Mbit langs de WAN kant (theoretisch, ik haal ongeveer 850kb/s - 8mbit ofzo?). Ik wil wel meegaan met deze evolutie. ADSL2+ zal ook niet lang meer op zicht laten wachten etc. Dus is het eens tijd voor vervanging.
De oude router is 100Mbit langs de lan kant. Graag zou ik het netwerk op een Gbit snelheid zetten.
Zelf heb ik al wat onderzocht, maar het is niet makkelijk om een router te vinden met die specificaties en 8-port.
Daarom dacht ik om deze 2 te combineren.
Deze router: http://games.dlink.com/products/?pid=370&#DGL-4300
Met deze switch: http://www.dlink.com/products/?sec=0&pid=449
Hebben jullie soms betere alternatieven? Iemand goede ervaring met bepaalde routers?
Alvast bedankt
Mijn router kan hier spijtig genoeg niet in volgen. De router is maar maximaal 10Mbit langs de WAN kant (theoretisch, ik haal ongeveer 850kb/s - 8mbit ofzo?). Ik wil wel meegaan met deze evolutie. ADSL2+ zal ook niet lang meer op zicht laten wachten etc. Dus is het eens tijd voor vervanging.
De oude router is 100Mbit langs de lan kant. Graag zou ik het netwerk op een Gbit snelheid zetten.
Zelf heb ik al wat onderzocht, maar het is niet makkelijk om een router te vinden met die specificaties en 8-port.
Daarom dacht ik om deze 2 te combineren.
Deze router: http://games.dlink.com/products/?pid=370&#DGL-4300
Met deze switch: http://www.dlink.com/products/?sec=0&pid=449
Hebben jullie soms betere alternatieven? Iemand goede ervaring met bepaalde routers?
Alvast bedankt
