vraagje ivm canon digicams (ik wou geen nieuwe thread starten):
een vriend van mij heeft een ixus 40, ik heb er al een paar keer mee gewerkt, maar wat ik niet vond was het instellen van de kwaliteit van de foto's (de resolutie). is dat zo dat er maar één formaat is of was ik gewoon wat blind??
bedankt!