Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[TFT]Poky zei:dikke bs hoor, ipod batterij kunt ge veranderen dit heeft mij 14 € gekost.
)[TFT]Poky zei:dikke bs hoor, ipod batterij kunt ge veranderen dit heeft mij 14 € gekost.
En ipods altijd in de hand houden in de vsa? Ga is zelf naar de vsa ipv zo een onzin uit te kramen.
Ipod is een goede speler, misschien zijn er betere maar elke speler heeft imo zijn voor en nadelen.
Gameboer zei:ik heb een ipod nano, iedereen mag zeggen wat em wil, maar kvin het een heel schoon dingsken, goede geluidskwaliteit, nog geen seconde spijt van gehad. ge betaalt wel voor het merk en design, maar da maakte mij nie veel uit, twas mijn verjaardagscadeau van papa![]()

Minimum Rage zei:Mijn mening
- Koop u een mp3 speler waar ge gewone AA/AAA batterijen in moet doen. Anders is het zoals bij een GSM, ge hebt een gehandicapt stukje materiaal. Is de batterij net op als ge die nodig hebt, awel dan hebt ge pech. Vaak kunde wel een 2de batterij kopen (niet bij ipod) ma die zijn overdreven duur.
- Koop geen ipod. Er is beter en goedkoper materiaal op de markt. De ipod is wel 'schoner' als ge gemiddelde mp3 speler. maar dat maakt niet uit, tenzij je uw ipod de hele tijd in de hand houdt. (zoals in de VSA)
- Vermijd een HD speler. Die gaan sneller stuk als ge die laat vallen. Een flash speler is iets robuuster. Als ge toch voorzichtig zijt met uw mp3 speler (ge sport er niet mee). Kunde toch voor een HD speler gaan. Dan krijgde meer opslag voor minder euro's.
- Zoekt ge iets om altijd uw VOLLEDIGE muziek collectie op te zetten, dan zult ge voor een HD speler moeten gaan. (20Gb en meer) Maar ik persoonlijk heb daar niets aan, ik ben bewust voor een Flash speler van 1GB gegaan voor €150. (iRiver T30, deze gaat volgens de specs 20 uur mee met 1 AAA batterij, maar in realiteit iets minder/ ik gebruik wel 'goedkopere' oplaadbare batterijen, geen idee wat een Duracell geeft) En ik heb eigenlijk nog te veel plaats om men mp3 speler. Telkens als ik die mp3 speler nodig heb, gooi ik daar een paar uur muziek op.
- mp3 spelers die je moet opladen via USB laden ZEER traag (geen persoonlijke ervaring mee, heb ik ergen gelezen)
- neem ook een mp3 speler die alle bekende formaten kan afspelen. (mp3/ogg/wma/wav)
- De compabiliteit is ook belangrijk. voor een iPod hebt ge Itunes nodig. Voor een iRiver moet ge een bepaalde driver hebben of Windows media player 10. (eigenlijk zeer spijtig, dit maakt iRiver net niet perfect) Hier zult ge zelf wat moeten rondzoeken
.
.