gigi
Legacy Member
Ik ben in het bezit van een xfi extreme music geluidskaart(een van de eerste 12/2005).
Ik ben daar altijd zeer tevreden over geweest.
Voor mijn maakte de 24 bit crystalizer bij Creative het verschil.
Nu begint deze problemen te geven:
https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/xfi-doet-raar.839980
Ik vermoed dat de kaart z'n beste tijd heeft gehad.
Overschakelen naar onboard (Realtek ALC892) doet me koude rillingen krijgen.
Ik lees dat de xfi kaarten niet populair meer zijn en de opvolger( recon3D) ook weinig voorsteld.
Ik ben aan het denken aan :
-Asus xonar D1
-Asus Xonar DX/XD
(Weet niet wat het verschil is)
Is dit een waardig alternatief?
Ik heb vooral goed geluid nodig voor men muziek.
Speel zowel via 2.1 speakersetjes als met hoofdtelefoon.
Ik ben daar altijd zeer tevreden over geweest.
Voor mijn maakte de 24 bit crystalizer bij Creative het verschil.
Nu begint deze problemen te geven:
https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/xfi-doet-raar.839980
Ik vermoed dat de kaart z'n beste tijd heeft gehad.
Overschakelen naar onboard (Realtek ALC892) doet me koude rillingen krijgen.
Ik lees dat de xfi kaarten niet populair meer zijn en de opvolger( recon3D) ook weinig voorsteld.
Ik ben aan het denken aan :
-Asus xonar D1
-Asus Xonar DX/XD
(Weet niet wat het verschil is)
Is dit een waardig alternatief?
Ik heb vooral goed geluid nodig voor men muziek.
Speel zowel via 2.1 speakersetjes als met hoofdtelefoon.


ik sluit er m'n headset op aan (razer carcharias) en het klinkt prachtig in mijn oren ^^ boxen zitten in m'n scherm en dat klinkt ook allemaal heel goed...