cosmo2
Legacy Member
Ieps, mensen, ik heb onlangs een 5700 van Snake gekocht, maar toen ik BF2 opstarte kreeg ik een error van "Onvoldoende virtueel geheugen". Dus ik gezocht naar geheugen, en ik vond een winkel vlak bij, ik ging binnen en vroeg voor een 512MB RAM. Vroeg die gast SDRAM of DDRAM ? Ja, en toen stond ik daar natuurlijk. Ik heb uiteindelijk niks gekocht. Dus kunnen jullie bij zeggen wat het verschil is tussen SDRAM of DDRAM ??
Hier is de winkel waar dak van ging kopen:
Com1's Geheugenkaarten
Alvast merci...
Hier is de winkel waar dak van ging kopen:
Com1's Geheugenkaarten
Alvast merci...