Rechargable
Legacy Member
Ik ben van plan om een upgradeje te doen van mijn grafische kaart want ik ben niet zo content van mijn huidige Geforce fx 5500 256mb (nvidea).
Ik had graag een Geforce 6600 gekocht maar mijn vraag is of hij wel veel beter is dan die 5500. Ik zou hem graag occasie kopen en moet rond de prijs van 60 euro liggen. Is dit een goede kaart? Of kan ik een betere krijgen voor die prijs? Het moet op dit systeem kunnen werken:
- Pentium4 3.00 Ghz
- 512 Mb RAM ddr
- mobo weet ik niet vanbuiten
Ik weet dat er nu veel betere kaarten bestaan maar daar heb ik het geld niet voor.
Tnx!
Ik had graag een Geforce 6600 gekocht maar mijn vraag is of hij wel veel beter is dan die 5500. Ik zou hem graag occasie kopen en moet rond de prijs van 60 euro liggen. Is dit een goede kaart? Of kan ik een betere krijgen voor die prijs? Het moet op dit systeem kunnen werken:
- Pentium4 3.00 Ghz
- 512 Mb RAM ddr
- mobo weet ik niet vanbuiten
Ik weet dat er nu veel betere kaarten bestaan maar daar heb ik het geld niet voor.
Tnx!
wat zou er beter zijn? 512 ram bijsteken of nieuwe grafische kaart? alle 2 zou ideaal zijn maja kost geld e 


