Archief - Gedeeltelijke upgrade PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

capaldi100

Legacy Member
Maar het grote gros van de games kan je toch wel met die grafische kaart spelen zeker?

SMa

Legacy Member
capaldi100 zei:
Maar het grote gros van de games kan je toch wel met die grafische kaart spelen zeker?
dat kun je ook met een evenduur, zelf samengesteld systeem
maar dan moet je wel "de prul" weglaten (dus geen tv-kaart & cardreader)

capaldi100

Legacy Member
Ben ik ondertussen van plan, maar weet niet echt hoe ik eraan moet beginnen. Ik weet er niet genoeg van...

Remi

Legacy Member
Ok, dit ga ik wss van't weekend halen:

PCU: AMD Athlon64 X2 3800+ 64bit Boxed Sckt939 - € 305,00
Graka: XFX 7900GT 256MB PCI-express 7900 GT - €322,95
Memory: Corsair DDR 1024MB 400Mhz PC3200 ValueSelect - € 92,00
Mobo: MSI K8N NEO4-f Socket 939 - € 82,00

Zijn er zaken waarop ik moet letten?
bv een voeding die veel moet kunnen trekken. 't Is maar da'k ni alles koop en tot de ontdekking kom da'k nog vanalles nodig heb.

Remi

Legacy Member
'k Heb nog een voeding steken in mijn case die ik ga herbruiken.
Ma'k zou ni weten hoeveel watt dat is, ik vermoed 450.

PS: weet er iemand hoelang een bestelling bij die tones.be kan duren?
Heb net gezien dat je die kaart op bestelling kunt krijgen, dus zou ze morgen ineens bestellen als ik er langs ga (indien het geen weken wachten is)

Remi

Legacy Member
Oei, zo erg?

't is ni da'k da echt wil, dien 7900GT, maar dat leek me nog iets schappelijk van prijs, en hoger dan 7800 :D

Is het dan beter zo'n 7600 aan te schaffen?

Yank

Legacy Member
Arctic Silentium T1 350W silent Seasonic voeding € 90,00 € 90,00 [Wissen]
AMD box Athlon64 3200+ socket 939 Venice € 161,00 € 161,00 [Wissen]
BenQ DW1650 16x Dual Layer DVD-RW bulk zwart € 42,00 € 42,00 [Wissen]
Gskill 2 x 1Gb DDR PC3200 CL3 (F1-3200PHU2-2GBNT) € 169,00 € 169,00 [Wissen]
Seagate 250Gb SATAII 3.0 Gb/S 7200rpm 8mb € 96,00 € 96,00 [Wissen]
Gigabyte K8NF-9 nForce4 socket 939 € 90,00 € 90,00 [Wissen]
XFX 7600GT 256mb DDR TV-out/DVI PCI-express € 232,00 € 232,00 [Wissen]
Totaal: € 880,00 bij jaha.be

Da's wel zonder assemblage, Windows en installatie daarvan, met dat allemaal erbij komt het op 1009€.
Als je dat allemaal niet nodig hebt, kun je ook voor 7900GT gaan, maar dan moet je misschien wel tijdje wachten op de levering.

DPL

Legacy Member
7600GT is toch oook een van die nieuwste kaarten
of is daar zo geen vraag voor?

Brolpaq

Legacy Member
:offtopic:

Doet u die FX5700Ultra weg? Ik zoek een vervangkaartje voor myn cube. O.o

Yank

Legacy Member
DPL zei:
7600GT is toch oook een van die nieuwste kaarten
of is daar zo geen vraag voor?
Jawel hoor, maar voor de 7900GT(X) nog meer. 7600GT is trouwens een van beste kaartjes voor z'n geld dat je kunt vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan