MrKingston
Legacy Member
Dag iedereen
Ik ben nieuw op dit forum en zou binnenkort een gaming-pc willen aanschaffen aangezien mijn laptop zijn geest begint te geven.
Ik zou graag bf3 en skyrim (maw zware games) op hoge settings willen spelen.
Kan er iemand mij een systeempje samenstellen ? Mijn budget ligt rond de 1500 euro (win7 en office inbegrepen). Ik heb al een tobo en muis, heb wel nog een deftig scherm nodig.
Ik ben nieuw op dit forum en zou binnenkort een gaming-pc willen aanschaffen aangezien mijn laptop zijn geest begint te geven.
Ik zou graag bf3 en skyrim (maw zware games) op hoge settings willen spelen.Kan er iemand mij een systeempje samenstellen ? Mijn budget ligt rond de 1500 euro (win7 en office inbegrepen). Ik heb al een tobo en muis, heb wel nog een deftig scherm nodig.
