Archief - Gaming PC (+-800 euro)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kadetje

Legacy Member
Hye!

Ik zoek al een tijdje naar een gaming PC. Mijn budget = max. 850 euro + scherm. En ik heb dit opgesteld.
Azerty

Over de behuizingen/moederbord ben ik nog niet helemaal tevreden.
Deze pc is bedoeld om Starcraft 2 te spelen(ultra) + streamen.
En ook om wat FPS zoals BF3 en MW3 op med-high te spelen.
Wat denken jullie?

Bedankt voor jullie tijd!

McGregor

Legacy Member
Ik zou een ander scherm nemen
Montage zou ik zelf doen (heus niet moeilijk, kijk naar youtube)
Heb je veel ruimte nodig? Anders zou ik een ssd nemen en later een hdd bijsteken (hdd zijn de lucht ingeschoten door natuurramp)
voeding kan goedkoper, je kan bv een XFX Pro 550w nemen.
Neem een ander moederbord. Asrock pro 3 SE(voor single kaart).
Waarom ben je niet tevreden over de behuizing?
Eventueel een zwaardere kaart (6950) indien nog budget
Ga je overclocken?

Kadetje

Legacy Member
Van die HDD weet ik... Het is maar voor in februari te bestellen dus ik hoop dat ze nog wat zakken. Voeding is inderdaad een goed idee scheelt me wat geld en blijft goede kwaliteit! XD
En het moederbord is ook helemaal waar. Grafische kaart lijkt me niet nodig voor wat ik wil bereiken of wel?
Scherm zit ik een beetje mee in de knoop... Max 130 euro en 20-22' alleen vind ik geen goed. Jij een idee?
Overclocken: ja want anders zou ik die processor niet pakken... XD

Nieuwe link: Azerty

McGregor

Legacy Member
Kadetje zei:
Van die HDD weet ik... Het is maar voor in februari te bestellen dus ik hoop dat ze nog wat zakken. Voeding is inderdaad een goed idee scheelt me wat geld en blijft goede kwaliteit! XD
En het moederbord is ook helemaal waar. Grafische kaart lijkt me niet nodig voor wat ik wil bereiken of wel?
Scherm zit ik een beetje mee in de knoop... Max 130 euro en 20-22' alleen vind ik geen goed. Jij een idee?
Overclocken: ja want anders zou ik die processor niet pakken... XD

Nieuwe link: Azerty

Als je in februari pas een pc wenst te bouwen kom je best dan nog eens dan terug. Prijzen veranderen, nieuwe hardware komt uit,...

Kadetje

Legacy Member
Ok maar ik wou nu al eens een idee hebben over wat ik in gedachten had niet slecht was... XD

camino

Legacy Member
Kadetje zei:
Ok maar ik wou nu al eens een idee hebben over wat ik in gedachten had niet slecht was... XD

ssd schijfke om uwe windows op te zetten, moet ge tenminste geen 2min meer wachten eer dat spel volledig is opgestart :-).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan