Brick Top
Legacy Member
Hallo iedereen,
Pc is besteld, nu moet ik enkel nog de juiste randapparatuur vinden. Met name een monitor en een degelijke headset. Eigenlijk is mijn keuze al halvelings gemaakt maar ik sta altijd open voor suggesties. En aangezien het toch om serieus wat geld gaat wil ik zeker zijn van m'n stuk zodat ik achteraf geen spijt krijg.
Wat de headset betreft zoek ik voor de Sennheiser PC 360 te gaan. Voornaamste reden is dat deze headset naast goede game-performance ook nog muziek kan afspelen in acceptabele kwaliteit (althans, als ik de reviews mag geloven). Daarnaast is het een headset zonder al te veel toeters en bellen en daar hou ik wel van.
Prijskaartje van €140 is er natuurlijk niet naast en er zijn nog wel andere high-end headsets te vinden voor dat bedrag. Maar voorlopig ben ik nog niets tegengekomen dat me kan doen twijfelen.
Als monitor had ik de Dell Ultrasharp U2412M in gedachten. Een e-ips scherm, de 16:10 schermverhouding en de reputatie van Dell hadden me al snel overtuigd. Het enige waar ik een beetje 'schrik' van heb is de ingame performance. In reviews wordt altijd aangehaald dat hardcore gamers het verschil mss kunnen merken in zeer snelle FPS maar dat de modale gamer het verschil met een TN-paneel niet zal merken. Nu wil ik voornamelijk polsen naar gebruikerservaringen. Zijn er hier mensen met zo'n ultrasharp scherm die al de nodige game-uurtjes achter de kiezen hebben met dat scherm?
Zoals ik al eerder zei, mijn keuze is gestoeld op heel wat reviews dus 't is niet met de natte vinger gebeurd. Maar uiteraard wil ik ook een keertje polsen naar jullie ideeën en meningen.
Alvast bedankt voor mogelijke antwoorden!
B.T.
Pc is besteld, nu moet ik enkel nog de juiste randapparatuur vinden. Met name een monitor en een degelijke headset. Eigenlijk is mijn keuze al halvelings gemaakt maar ik sta altijd open voor suggesties. En aangezien het toch om serieus wat geld gaat wil ik zeker zijn van m'n stuk zodat ik achteraf geen spijt krijg.

Wat de headset betreft zoek ik voor de Sennheiser PC 360 te gaan. Voornaamste reden is dat deze headset naast goede game-performance ook nog muziek kan afspelen in acceptabele kwaliteit (althans, als ik de reviews mag geloven). Daarnaast is het een headset zonder al te veel toeters en bellen en daar hou ik wel van.
Prijskaartje van €140 is er natuurlijk niet naast en er zijn nog wel andere high-end headsets te vinden voor dat bedrag. Maar voorlopig ben ik nog niets tegengekomen dat me kan doen twijfelen.
Als monitor had ik de Dell Ultrasharp U2412M in gedachten. Een e-ips scherm, de 16:10 schermverhouding en de reputatie van Dell hadden me al snel overtuigd. Het enige waar ik een beetje 'schrik' van heb is de ingame performance. In reviews wordt altijd aangehaald dat hardcore gamers het verschil mss kunnen merken in zeer snelle FPS maar dat de modale gamer het verschil met een TN-paneel niet zal merken. Nu wil ik voornamelijk polsen naar gebruikerservaringen. Zijn er hier mensen met zo'n ultrasharp scherm die al de nodige game-uurtjes achter de kiezen hebben met dat scherm?
Zoals ik al eerder zei, mijn keuze is gestoeld op heel wat reviews dus 't is niet met de natte vinger gebeurd. Maar uiteraard wil ik ook een keertje polsen naar jullie ideeën en meningen.
Alvast bedankt voor mogelijke antwoorden!
B.T.
. Verder hier ook geen negatieve ervaring met de Dell Ultrashap-reeks 