Archief - gaming headset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Het is dus zover, de micro van mijn headset heeft het begeven.
Tijd voor een nieuwe dus.

Ben niet echt meer mee met de laatste reeks headsets dus hopelijk kan iemand iets voorstellen.

mijn 'eisen':

1. Liefst stoffen earpads. (voor in de winter + da zit super zacht)
2. Liefst 5.1, misschien zelf 7.1?
3. Graag minder dan €100.
4. Over ears, wil niet dat het op mijn oren drukt.
5. Geschikt voor gaming (vooral fps), muziek luister ik amper op pc.
(6.) Een bakje waarmee je het geluid kan regelen en de micro kunt muten.

Graag ook een winkel waar ik deze kan vinden.

De headset dat ik nu heb is een Medusa NX 5.1 en ben er tevreden van. Liefst ééntje dat deze overtreft.:p

Het zal nog niet voor direct zijn misschien, maar zou toch graag al een idee hebben. :)

u4ea

Legacy Member
Mja, het probleem is da da virtual 7.1 is. Dus eigenlijk niet echt bedoeld voor FPS mee te spelen, toch bedankt. :)

edit: Zie veel lovende dingen over de Roccat Kave. Nog mensen die deze hebben?

Mr.Hankey

Legacy Member
Steelseries Siberia V2, beste headset die ik ooit gehad heb en bezit deze nog steeds. Zit verschrikkelijk goed op je hoofd, zelfs met bril. Prijs valt ook goed mee en kwaliteit is super. Heb de mijne al bijna 2 jaar en is nog niks mis mee.
Ikzelf heb de analoge versie en vind ik persoonlijk perfect om te gamen.
Wat betreft die virtuele 7.1 of niet-, persoonlijk geloof ik daar niet echt veel van maar één ding is zeker, met mijn analoge v2 hoor ik met gemak de "vijanden" lopen en weet ik precies waar ze zich bevinden.

Mvg

Triple0

Legacy Member
ik heb de kave en ss v2 en de kave is echt super zwaar op uw hoofd. het geluid is wel goed maar na 2 u krijg ik zeer aan mijn hoofd door de slechte kussentjes

Gurt11

Legacy Member
Ik kan enkel spreken over de Razer Carcharias met asus xonar dx geluidskaart. Prachtig werk hoor :p

Tharionos

Legacy Member
ik hoor vrijwel alles met men headset en ook de omgeving ( als men ma roept fzo :P , maar dat ligt meer aan mezelf )

in ieder geval kan ik mijn headset zeker aanraden op battlefield presteert hij prima !

razer megladon 7.1 gaming headset

majorgamefreak

Legacy Member
Ik heb een Triton 5.1 true dolby, prachtig gwn, kost wel zo'n 180 euries.
Ik vind wel dat hij iedere euro waard was en is.

BestGamer

Legacy Member
Net de nieuwe star wars razer headset. Eem echte aanrader.

FlameDB

Legacy Member
Ben zeer tevreden van mijn trittin pc 510 hda. Voldoet aan al je eisen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan