Archief - Gametelevisie Lowbudget

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xMassai

Legacy Member
Hallo,

Ik ben opzoek naar een televisie om mijn XBOX 360 en PC op aan te sluiten, hebben jullie een aankoop advies? Het enige waar rekening mee gehouden moet worden is mijn krappe budget van maar 250 euro.

Ik heb niet veel verstand van televisies, misschien kunnen jullie me bij praten en vertellen welke vereisten er aan een televisie zitten die voldoet aan mijn wensen.

Bedankt,

xMassai:)

xMassai

Legacy Member
@.conne. daartoe ben ik wel bereid, waar raad je mij aan om te zoeken naar 32" Full HD LCD?

xMassai

Legacy Member
Heel erg bedankt, waarop moet ik de televisie selecteren. Wat zijn vereisten als ik mijn PC en XBOX 360 erop aan wil sluiten? LCD/Plasma?

IkKe

Legacy Member
Gewoon kijken naar een goeie reactiesnelheid, en als het echt puur om te gamen is moet je geen 100hz tv kopen of iets met teveel beeldprocessors, dit gaat de reactie op het gamen ook negatief beïnvloeden.
Al hebben al die tv's meestal wel een gamemodus waar dit staat uitgeschakeld, is het een beetje zonde om te gaan betalen voor iets dat je niet gaat gebruiken.

Ik zou deze pakken:
http://www.redcoon.be/index.php/cmd...pid/B221538/cid/15018/LG_ELECTRONICS_32LD450/

Review:
http://www.hdtvtest.co.uk/news/lg-32ld450-42ld450-20101120901.htm

Redcoon is over het algemeen ook altijd de goedkoopste hoor, pixmania heeft nogal slechte levervoorwaarden en meestal ook geen complete garantie (ondanks het feit dat dat illegaal is in BE).

Mr. Humphries

Legacy Member
4ms is goed ja. Zolang je onder de 16 ms blijft, zit je goed.

Verder kijk je best naar een LCD. Plasma gaat niet, want die beginnen pas vanaf 42" en LED gaat te duur zijn.

IkKe

Legacy Member
Die tv ziet er idd goed uit, maar probeer eens reviews te vinden want met getallen kan je veel wijsmaken, die usb functie bij lg is wel goed moet ik zeggen leest probleemloos full hd mkv's af enzo.

En ja .conne. heet gelijk, 32inch LCD (of led) is waarschijnlijk de beste prijs/kwaliteit dat je gaat vinden voor je budget, of je moet ineens 400€ gaan uitgeven en voor 42 inch gaan.

gStar

Legacy Member
hoever ga je van het scherm zitten?

ik heb eergisteren en pc monitor gekocht om mijn ps3 op aan te sluiten. LG E2260 LED.
Zeker aan te raden. kost 149 euro in carrefour.

Als je ook TV wenst te kijken, dan moet je deze niet nemen.

voor 300 euro ga je al tv vinden. maar dan ga je wel iets van 27 -32 " moeten nemen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan