Psy
Legacy Member
Al verscheidene keren vermeld dat ikzelf wel fan ben van iiyama omwille van hun dienst na verkoop. (ook omwille dat ge dan contact hebt met een fabrikant van grotendeels monitors, ipv samsung, lg enz die zich toeleggen op allerhande producten)
Prijs/kwaliteit zijn de schermen zeker oké (en meestal zeer goed voor gamers, quasi geen input lag op hun monitors), vroeger tijdens de CRT periode was iiyama één van de topproducenten van kwaliteits CRT's, dus is niet alsof ze één of andere luguber chinees bedrijf zijn.
Op vlak van TFT/LCD monitors lijken ze zich meer gefocused te hebben op prijs/kwaliteit, hangt er beetje vanaf wat ge zelf verlangd van een scherm .. als ge echt zeer degelijke kleuren wilt zijt ge natuurlijk beter af van iets meer te betalen & een Dell IPS of iets dergelijks te pakken, iiyama gebruikt enkel TN panelen zover ik weet.
Prijs/kwaliteit zijn de schermen zeker oké (en meestal zeer goed voor gamers, quasi geen input lag op hun monitors), vroeger tijdens de CRT periode was iiyama één van de topproducenten van kwaliteits CRT's, dus is niet alsof ze één of andere luguber chinees bedrijf zijn.
Op vlak van TFT/LCD monitors lijken ze zich meer gefocused te hebben op prijs/kwaliteit, hangt er beetje vanaf wat ge zelf verlangd van een scherm .. als ge echt zeer degelijke kleuren wilt zijt ge natuurlijk beter af van iets meer te betalen & een Dell IPS of iets dergelijks te pakken, iiyama gebruikt enkel TN panelen zover ik weet.


