sepmil
Legacy Member
hey,
kijk eens naar dit.
Azerty
de case en voeding is zoals je wou.
de RAM 16 GB vind ik nogal overdreven momenteel.
met 4 gb heb je al genoeg maar omdat je toch een groot budget hebt heb ik er 8 GB in gestoken.
dat kan je later nog upgraden naar 16 GB als je wilt.
cpu koeler heb ik ook veranderd naar een scythe muggen 2 en die is heel goed is.
uit vele tests blijkt dat een i7 geen nut heeft bij een game pc dus daarom heb ik een i5 gepakt.
als je niet gaat overclocken moet je dezelfde processor pakken maar zonder k
dan heb ik nog een goede ssd gepakt van 128 GB en een goede HDD van 1 TB
het moederbord dat ik heb gepakt is ook van goede kwaliteit.
de grafische kaart is momenteel goed en later kan je er nog een bijsteken.
je hebt nu veel bespaard en ik vind deze desktop persoonlijk beter.
veel succes met het vinden van de juiste pc!
kijk eens naar dit.
Azerty
de case en voeding is zoals je wou.
de RAM 16 GB vind ik nogal overdreven momenteel.
met 4 gb heb je al genoeg maar omdat je toch een groot budget hebt heb ik er 8 GB in gestoken.
dat kan je later nog upgraden naar 16 GB als je wilt.
cpu koeler heb ik ook veranderd naar een scythe muggen 2 en die is heel goed is.
uit vele tests blijkt dat een i7 geen nut heeft bij een game pc dus daarom heb ik een i5 gepakt.
als je niet gaat overclocken moet je dezelfde processor pakken maar zonder k
dan heb ik nog een goede ssd gepakt van 128 GB en een goede HDD van 1 TB
het moederbord dat ik heb gepakt is ook van goede kwaliteit.
de grafische kaart is momenteel goed en later kan je er nog een bijsteken.
je hebt nu veel bespaard en ik vind deze desktop persoonlijk beter.
veel succes met het vinden van de juiste pc!
.
)
, 650W is genoeg.