Archief - Game systeem enige tips?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulnether

Legacy Member
MDGF what moet ik nou nemen die crossfire setup of die 6950 ??? zit vast -_-

koolcast

Legacy Member
mdgf zei:
Dat gezegd zijnde smijt je dan wel je kansen op toekomstige CF weg, dus op dat vlak neem je beter een 6950, dan heb je ook meer VRAM voor later.

soulnether

Legacy Member
Is het zo een groot verschil want zo ga ik wel super boven budget

mdgf

Legacy Member
Een ssd geeft geen hogere prestaties in-game, het zorgt wel voor een veel responsievere pc allround.
Je moet zelf weten of je daar het geld voor over hebt.
Sowieso geen vertex 2 nemen, die krijgen ze ook niet meer geleverd.

Nu zit je weer met 5400rpm schijven te klooien...
Hier: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ @ Azerty

Waarom w7 professional? Das ook weer 40€ erbij hé.

azertyalex

Legacy Member
mdgf zei:
En als iedereen die niet weet waar hij over bezig is nu eens stil is?


Why the fuck that?
Dit is wat je wilt, 1600MHz of hoger geheugen is NIET sneller in games (wel ja, 0,01%...).



My ass, AnandTech - Bench - GPU11.

6850CF is een serieus stuk sneller dan 1 6950...
Het kost ook meer, dus mochten ze trager zijn dan zouden 6850's belachelijk slecht prijs/kwaliteit zijn. 2 Seconden nadenken of google raadplegen volgende keer aub.

Dat gezegd zijnde smijt je dan wel je kansen op toekomstige CF weg, dus op dat vlak neem je beter een 6950, dan heb je ook meer VRAM voor later
Khad over den xfire gelezen sorry. Maar je zou dan bete een 6950'neme en de als het nodig is xfire, das pas goe. Zoals mdgf eigenlijk wilt zeggen

azertyalex

Legacy Member
koolcast zei:
6950 bedoeld ge.;)

Ja. Ge moet een keer een tekst proberen te typen op een ipod.
Somsntypnikngewoonneenntekstnmetninndenplaaptsnvannspatiesnallemaalnnn
Soms typ ik gewoon een tekst metnin de plaats spaties alleen maar n'en
Probeer dan maar eens een keer al die n'etjes te vervangen door spaties, tis om zot van te komen.

soulnether

Legacy Member
thanks guys als jullie denken dat er beter andere onderedelen in gaan laat het me dan zeker weten

sepmil

Legacy Member
misschien kan je momenteel nog maar 4GB ram steken?
dan zit je niet meer juist 20 cent onder je budget ;) XD
Azerty
volgens mij is 4GB momenteel wel genoeg en je kan later altijd nog bijsteken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan