Sileced`
Legacy Member
Davion zei:- Ik zou een AMD A64 X2 3800+ nemen, de 4200+ is gewoon wat hoger geclockt en is zijn prijs eigenlijk niet waard, de X2 3800+ en de X2 4400+ zijn de interessantste (4400+ heeft 2x1Mb L2 cache)
Voor de rest nice config
A64 X2 3800+ dan, thx voor correctie

zoek es op "rechten aanpassen" oid. 
en resolutie gaat ook niet hoger dan 1280x1024
Max. resolutie 1280 x 1024