Archief - Game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Twinturbo zei:
Wat voor voeding (merk, type) is die 550W.

Geen flauw idee, ik heb die laten steken bij tones in gent.

Ik zie achteraan ook antec staan op de voeding zelf?

Is blijkbaar een 500watt.

verreckie

Legacy Member
Indien je niet gaat overclocken, behoud dan de i5-2500, maar koop dan geen scythe mugen 2. De i5-2500 is niet overclockbaar (de 2500k wel), en dan heb je genoeg met de stock cooler.

Welk merk/ type is je huidige voeding?

azertyalex

Legacy Member
Wel je voeding zl wel goedenoeg zijn zeker?
Dan heb je genoeg om er een duurdere mobo in te steken en dan later een tweedehands HD 6950.

camino

Legacy Member
Crucial m4 artnr. 403634 : stukprijs a € 90,45 € 90,45
(demo)ASUS P8H67-M EVO artnr. 429344 : stukprijs a € 72,63 € 72,63
Intel Core i5 2500 / 3.3 GHz artnr. 364212 : stukprijs a € 177,29 € 177,29
Sapphire RADEON HD 6950 Dirt3 Edition artnr. 426945 : stukprijs a € 234,42 € 234,42
Kingston ValueRAM artnr. 230302 : stukprijs a € 20,05 € 20,05
Cooler Master CM 690 II Basic artnr. 279269 : stukprijs a € 70,57 € 70,57
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ artnr. 225309 : stukprijs a € 49,14 € 49,14

Heb het eens aangepast nu; dit is het dan?

Voeding heb ik dan zelf nog, dvd brander zie ik wel nog, kost zoveel nie, windows 7 heb ik ook.

camino

Legacy Member
azertyalex zei:
Welke versie an win7 ?
32 of 64 bit?

Ik meende 64bit. Speelt dat zo een rol?
Op mijn doos van win7 staat er ik zowel de 32bit als 64bit cd heb.

ps; een duurder mobo? Welke dan? Degene die je in je 1ste post hebt gepost dan?

Deze zal het dus zijn je bedoelt? ASUS P8P67 PRO (REV 3.1)

Crucial m4 artnr. 403634 : stukprijs a € 90,45 € 90,45
ASUS P8P67 PRO (REV 3.1) artnr. 403154 : stukprijs a € 137,61 € 137,61
Intel Core i5 2500 / 3.3 GHz artnr. 364212 : stukprijs a € 177,29 € 177,29
Sapphire RADEON HD 6950 Dirt3 Edition artnr. 426945 : stukprijs a € 234,42 € 234,42
Kingston ValueRAM artnr. 230302 : stukprijs a € 20,05 € 20,05
Cooler Master CM 690 II Basic artnr. 279269 : stukprijs a € 70,57 € 70,57
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ artnr. 225309 : stukprijs a € 49,14 € 49,14

779,52 euro


Kan je op die site van azerty naar belgie verzenden? Omdat ik bij verzendk 0 euro zien staan?

Twinturbo

Legacy Member
Als je dan crossfire 6950 wilt gaan ga je wel een andere voeding moeten steken.

Dus denk eerst goed na of je later een 2de grafische kaart wilt bijsteken of niet.

azertyalex

Legacy Member
Voeding kan later.
En mobo is dan goed.
Of een z68 chipbased kan ook.

camino

Legacy Member
Twinturbo zei:
Als je dan crossfire 6950 wilt gaan ga je wel een andere voeding moeten steken.

Dus denk eerst goed na of je later een 2de grafische kaart wilt bijsteken of niet.

Moeilijke vraag maar ik zal op safe spelen, zeg me welke voeding ik moet steken en dan doe ik dat, jullie zijn de kenners :-).

fortuneke

Legacy Member
Corsair Enthusiast Series TX650 V2 , als je dan nog een 2de kaart bij steekt heb je genoeg

mdgf

Legacy Member
Je kunt gewoon de ea 500W houden en pas vervangen mocht je later een tweede graka steken hé.

camino

Legacy Member
fortuneke zei:
Corsair Enthusiast Series TX650 V2 , als je dan nog een 2de kaart bij steekt heb je genoeg

Ok, ik denk dat alles in orde is nu en dat ik alles heb wat ik moet hebben.

Vraag me toch af of deze naar belgie verzenden?

mdfg, ik denk idd dat ookzo te doen dan.

Mijn kameraad heeft nog 1dingske gevraagd:

Fickes/connectoren zoals geluid en dergelijke voor in het frontpanel enz...zit dat erbij of hoe zit dat daarmee? Moet je deze dan ook nog kopen en zoja, welke moet ik dan hebben?

mdgf

Legacy Member
Vraag me toch af of deze naar belgie verzenden?
Je kunt belgië kiezen, komt op 13€ voor de eerste 500€ + 12€ per 500€ verde r(1000, 1500,...).
Fickes/connectoren zoals geluid en dergelijke voor in het frontpanel enz...zit dat erbij of hoe zit dat daarmee? Moet je deze dan ook nog kopen en zoja, welke moet ik dan hebben?
Dat zit op de case hé.

verreckie

Legacy Member
De kabels van alles wat in het front panel zit, zit gewoon in je case en hoef je enkel op de juiste plaats op je moederbord aan te sluiten.

camino

Legacy Member
Wauw, thx gasten, allemaal heel erg bedankt voor de hulp.
Ik ga morgen of straks alles bestellen :-).

Mercikes.

SXe

Legacy Member
Let er wel op dat dat een DEMO moederbord is, de verpakking is dus al open geweest!

Ook heb je "maar" 4GB RAM.

verreckie

Legacy Member
Aan zijn laatste check up te zien heeft hij het mobo veranderd naar ASUS P8P67 PRO.
Die andere was inderdaad een demo.

camino

Legacy Member
Met 4Gb heb je toch genoeg aan ram?
Moet ik er mss dan toch nog een lat van 2Gb ofzo bijnemen en vanhetzelfde merk?

Ik heb idd de ASUS P8P67 PRO gekozen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan