Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twinturbo zei:Wat voor voeding (merk, type) is die 550W.
azertyalex zei:Welke versie an win7 ?
32 of 64 bit?
Twinturbo zei:Als je dan crossfire 6950 wilt gaan ga je wel een andere voeding moeten steken.
Dus denk eerst goed na of je later een 2de grafische kaart wilt bijsteken of niet.
.fortuneke zei:Corsair Enthusiast Series TX650 V2 , als je dan nog een 2de kaart bij steekt heb je genoeg
Je kunt belgië kiezen, komt op 13€ voor de eerste 500€ + 12€ per 500€ verde r(1000, 1500,...).Vraag me toch af of deze naar belgie verzenden?
Dat zit op de case hé.Fickes/connectoren zoals geluid en dergelijke voor in het frontpanel enz...zit dat erbij of hoe zit dat daarmee? Moet je deze dan ook nog kopen en zoja, welke moet ik dan hebben?