Archief - Game PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Twinturbo zei:
Neem de OEM licentie van Windows 7 64 bit
Microsoft Windows 7 Home Premium W/SP1 @ Azerty

Let wel het samenstellen bij Azerty is vrij prijzig tegenover andere shops.

Klopt, maar in totaal kom ik op 1060euro, wat me uiteindelijk toch nog €100 uitspaart. Ik weet wel niet hoe je SSD gebruikt bij het opstarten van je pc, maar dat google of vraag ik hier wel als ik men pc heb.

Heb ik jouw zegen om dit nu te bestellen? :p

DanielG

Legacy Member
Ziet er goed uit ;). Bestellen mr zou ik zeggen.

Enigste dat ik nog zou zeggen is. Steek het zelf in elkaar. Een pc in elkaar steken is echt geen werk. Online vind je meer dan genoeg tutorials. Ook nog het is leuk :p.

Truman'

Legacy Member
waffel zei:
Klopt, maar in totaal kom ik op 1060euro, wat me uiteindelijk toch nog €100 uitspaart. Ik weet wel niet hoe je SSD gebruikt bij het opstarten van je pc, maar dat google of vraag ik hier wel als ik men pc heb.

Heb ik jouw zegen om dit nu te bestellen? :p

Die ssd zal geen probleem opleveren, Bios gaat die direct herkennen, instaleren zal ook geen probleem zijn. Opstarten enal gaat fenomenaal zijn :D
Leuke setup. Ge kunt mss wat besparen door die OCZ vertex te pakken, die is kwa leessnelheid wat minder maar die schrijfsnelheid is wel bijna 4* zo hoog

Interne gegevenssnelheid
285 MBps (lezen) / 275 MBps (schrijven)

waffel

Legacy Member
Oke, ik heb het besteld en besloten om het zelf samen te stellen. Dat wordt wat als complete leek :D

Bedankt allemaal voor jullie advies!

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik zou zeker geen vertex pakken, want die leessnelheid/schijfsnelheid is zuiver op papier en onder meest gunstige omstandigheden... ;) Ook is de Crucial een stuk betrouwbaarder.

fortuneke

Legacy Member
Johan tb zei:
Ik zou zeker geen vertex pakken, want die leessnelheid/schijfsnelheid is zuiver op papier en onder meest gunstige omstandigheden... ;) Ook is de Crucial een stuk betrouwbaarder.

What he said !

Truman'

Legacy Member
Johan tb zei:
Ik zou zeker geen vertex pakken, want die leessnelheid/schijfsnelheid is zuiver op papier en onder meest gunstige omstandigheden... ;) Ook is de Crucial een stuk betrouwbaarder.

Betrouwbaarder int algemeen, maar als er het op aan komt is het allemaal gewoon puur geluk hebben. Ik heb 2 van die vertexen en die bollen al een jaar zonder probs en rete snel.
Btw waar zoekt ge die 2.5" SSD te monteren? Op de case? waar dat extra slot is voorzien?

Ik heb die case ook gehad maar herinner me niet of daar zo'n voorziening was intern om laptop schijfje erin te planten.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Truman' zei:
Betrouwbaarder int algemeen, maar als er het op aan komt is het allemaal gewoon puur geluk hebben. Ik heb 2 van die vertexen en die bollen al een jaar zonder probs en rete snel.
Btw waar zoekt ge die 2.5" SSD te monteren? Op de case? waar dat extra slot is voorzien?

Ik heb die case ook gehad maar herinner me niet of daar zo'n voorziening was intern om laptop schijfje erin te planten.

Bracket 3,5-2,5 slimpie zo wordt de mijne ook gemonteerd.

Baats

Legacy Member
Zeg waffel, gij hebt van mij afgekeken zekers? Bijna identiek dezelfde hardware, buiten de voeding en ram :p

fortuneke

Legacy Member
wie oced er nu nog ram deze dagen , the supergeeks ?

alleen maar cpu/gfx , tis de moeite niet meer om ram te oc'en

jm188

Legacy Member
tis hier al 10000000000 keer gezegd, duurdere ram heeft geen meerwaarde
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan