Archief - Game PC samenstelling! (ingame settings Ultra high)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

houwy

Legacy Member
1 x
Grafische kaarten ATI PCIe
XFX HD6870 Dual Fan (HD-687A-ZDFC) AMD Radeon HD6870, 1024 MB, 256 Bit, PCIe x16 v2.0, PCIe x16 v2.1 € 159,90*
1 x
Software System Builder Besturingssystemen
Microsoft Windows 7 Home Premium 64-Bit Windows, NL, 1 licentie, DVD-ROM
€ 99,90*
1 x
CPUs Socket 1155
Intel® Core™ i5-2500K € 209,90*
1 x
Voedingen meer dan 600 Watt
Corsair AX650 650 Watt, ATX 2.03, EPS, ATX12V 2.3, 8 x, 4 x
€ 139,90*
1 x
Behuizingen Midi Tower
Corsair Graphite 600T 4x 5,25" extern, 6x 3,5"/ 2,5" intern, ATX, µATX
€ 159,90*
1 x
Solid State Disk 2,5 inch SATA
Crucial CT128M4SSD2 128 GB, 415 / 175 MB/s, € 1,41*
€ 179,90*
1 x
Moederborden Socket 1155
ASRock Z68 EXTREME3 GEN3 Intel® Z68 Express, ATX, Onboard, 2x PCIe 2.0 x16, SLI, CrossFire, 1155
€ 134,90*
1 x
Harddisks 3,5 inch SATA
Samsung HD204UI 2.000 GB, 8,9 / 32 / 5400, € 0,06*, Serial ATA/300
€ 119,90*
1 x
Geheugen DDR3-1333
Corsair 8 GB DDR3-1333 Kit 8192 MB, CL9 9-9-24, 2 stuk(s), PC3 10600
€ 43,99*

DVD-brander heb ik nog van vorige pc.

Totaal € 1.248,19

Nog opmerkingen?

@Triple0: :D

@BramVroy: Ga idd nog even wachten voor die nieuwe reeks. Denk dat dat het best is. Better safe than sorry... :)

houwy

Legacy Member
Zotte pc, is zo'n pc nog upgradebaar, na verloop van tijd? of zit hij al super goed?

Frankyboy161

Legacy Member
Hangt ervan af wat je wilt upgraden. Jouw vorige set is ook wel mooi, maar de 600T is in mijn mening wel duur voor een case.

SXe

Legacy Member
houwy zei:
Zotte pc, is zo'n pc nog upgradebaar, na verloop van tijd? of zit hij al super goed?

Qua CPU ofzo kan je niets nieuw steken binnen pakweg 4 jaar bijvoorbeeld. Om de x aantal jaar komen er nieuwe moederborden uit waar enkel die laatste nieuwe generatie processoren op uitkomt.

Alles behalve mobo's, CPU's en RAM (nieuwe moederborden betekenen soms nieuw soort RAM) kan vervangen worden.

houwy

Legacy Member
Dus is mijn laatste opstelling dan een goede opstelling, toekomst gericht? Of is het dan beter om die high end PC van op Tweakers te nemen?

Ps ik wacht wel nog af op die nieuwe reeks HD7*** dus dan zal mijn opstelling ook al wat beter worden?

@Frankyboy161: Heb je andere voorstellen van cases?

phate_13

Legacy Member
Welja, duur is relatief. Je vindt natuurlijk ook goedkopere cases. Maar een case is dan ook het onderdeel van je pc dat losweg het langste mee gaat. Een deftige voeding kan het ook zeer lang trekken, maar blijft een complex gegeven. Een case daarentegen kan het niet "begeven".

En bwa, dat systeem van tweakers is nu wat sneller, natuurlijk, het hanteert lagere prijzen en is zonder windows voor hetzelfde budget. (Sneller qua GPU's enkel.) Als je echter al een HD6870 zou bijsteken, dan heb je aan tweakers.net prijzen een even duur systeem als daar. Dat weinig trager is, met deftigere kast/voeding.

Frankyboy161

Legacy Member
Ik heb hier een Cooler Master 912 Plus, ook een fijne kast. Maarja, je kunt eens rondzoeken naar een paar kasten. Iedereen zijn eigen stijl he.
Klik hier voor kasten.

houwy

Legacy Member
Welke site of waar in belgie koop je best je computer onderdelen, goedkoop? Misschien dat ik op men gemak hem zelf zou assembleren... Of blijf ik daar beter van zonder ervaring?

Indien ik er beter van blijf, waar kan ik hem best samengesteld bestellen, goedkoop?


Cooler Master 912 Plus is niet mis, maar rood past niet in men interieur :)

kga nog eens rondkijken. Maar die 600T is wel mooi...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan