youri_69
Legacy Member
Hey allemaal!
Ik heb beslist dat het eens tijd wordt om een nieuwe pc samen te stellen. Mijn huidige computer is duidelijk veroudert.
Ik heb een budget van 1000 euro.
Schermen en alle randapparatuur heb ik, die zijn niet aan vervanging toe.
Ik heb ook al een DVD writer, nl. een Asus DRW-22B1LT.
De voeding heb ik ook al, een OCZ GameXStream van 850 Watt.
Ik zou graag een mooie case hebben met veel voorgeinstalleerde fans.
De cpu van Intel en de videokaart van Nvidia als het kan, gewoon omdat ik die 2 merken al heel mijn leven gebruik.
Hij moet uitgerust zijn met een harde schijf van 200 GB ofzo voor het besturingssysteem en de programma's en een harde schijf van 1 TB voor de data.
Ik zal er Windows 7 Ultimate 64 bit op draaien, dat heb ik al.
Ik heb ook een vraag over de videokaart. Ben je beter met SLI te nemen met 2 kaarten van pakweg 150 euro, of beter 1 kaart van 300 euro?
Ik ben niet van plan om over te clocken.
Ik zou de onderdelen kopen op pixmania, omdat ik vind dat de prijzen daar zeer scherp zijn en ze geven ook soms mooie kortingen. Ik ga hem ook zelf in elkaar steken.
Als jullie nog betere ideeën of bedenkingen hebben, zeg maar
Ik hoop dat ik jullie genoeg info heb gegeven, en anders moet je het maar vragen.
Alvast bedankt!
Ik heb beslist dat het eens tijd wordt om een nieuwe pc samen te stellen. Mijn huidige computer is duidelijk veroudert.
Ik heb een budget van 1000 euro.
Schermen en alle randapparatuur heb ik, die zijn niet aan vervanging toe.
Ik heb ook al een DVD writer, nl. een Asus DRW-22B1LT.
De voeding heb ik ook al, een OCZ GameXStream van 850 Watt.
Ik zou graag een mooie case hebben met veel voorgeinstalleerde fans.
De cpu van Intel en de videokaart van Nvidia als het kan, gewoon omdat ik die 2 merken al heel mijn leven gebruik.
Hij moet uitgerust zijn met een harde schijf van 200 GB ofzo voor het besturingssysteem en de programma's en een harde schijf van 1 TB voor de data.
Ik zal er Windows 7 Ultimate 64 bit op draaien, dat heb ik al.
Ik heb ook een vraag over de videokaart. Ben je beter met SLI te nemen met 2 kaarten van pakweg 150 euro, of beter 1 kaart van 300 euro?
Ik ben niet van plan om over te clocken.
Ik zou de onderdelen kopen op pixmania, omdat ik vind dat de prijzen daar zeer scherp zijn en ze geven ook soms mooie kortingen. Ik ga hem ook zelf in elkaar steken.
Als jullie nog betere ideeën of bedenkingen hebben, zeg maar

Ik hoop dat ik jullie genoeg info heb gegeven, en anders moet je het maar vragen.
Alvast bedankt!

