Archief - Game pc needed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RoyalKombo

Legacy Member
mdgf zei:
Tuurlijk is dat mogelijk :), je zult dan wss wel moeten formatteren (tenzij je nu al een aparte partitie aanmaakt en mss ook nog wat zult moeten prutsen als je de bestanden kloont).
Maar het is dus wel beter dat'k dan nu die SSD koop om geklungel te vermijden? ^^

mdgf

Legacy Member
Dat moet je zelf weten hé, maar als je het budget hebt zou ik gewoon sebiet eentje steken.

pstubru

Legacy Member
In je laatste link (webshop Azerty) staan er 2 behuizingen maar geen moederbord, ik vermoed dat dit een vergissing is :s Met jouw budget zou ik niet twijfelen om nu een SSD te kopen. Succes !

RoyalKombo

Legacy Member
pstubru zei:
In je laatste link (webshop Azerty) staan er 2 behuizingen maar geen moederbord, ik vermoed dat dit een vergissing is :s Met jouw budget zou ik niet twijfelen om nu een SSD te kopen. Succes !
Die 2 cases was omdat ik daartussen aan't twijfelen was maar ben nu vrij zeker dat ik de HAF X pak ^^

En dat mobo; idd (had de Asrock p67 aangeduid, er is blijkbaar iets verkeerd gegaan maar als ik alles daadwerkelijk ga bestellen zet ik alles er toch terug opnieuw in...)

+kga die club 3D veranderen voor die Sapphire Dirt3 edit. => goed idee of niet veel verschil?

fortuneke

Legacy Member
duidelijk gaan voor een SSD ! ik zou niet meer kunnen leven zonder 1 :P en neem maar die dirt :)

mdgf

Legacy Member
Ziet er goed uit :).
Maar ik zou toch wel vééél eerder mijn geld investeren in een goed full hd scherm dan in zo'n dure case. Nu zit je met een k*t scherm en een dure pc, dat geeft nog altijd een k*teindresultaat.

RoyalKombo

Legacy Member
mdgf zei:
Ziet er goed uit :).
Maar ik zou toch wel vééél eerder mijn geld investeren in een goed full hd scherm dan in zo'n dure case. Nu zit je met een k*t scherm en een dure pc, dat geeft nog altijd een k*teindresultaat.
Scherm komt er zoizo, m'n ouders hebben me daar 200€ budget voor gegeven en die 23" Dell was 190€ denkik, dus dat zit wel goed ^^
Bedankt though ^^

mdgf

Legacy Member
Amazon is zowat (if not) de grootste onlinewinkel ter wereld en dus zeer goed te vertrouwen, zelf nog van amazon UK (er is .co.uk, .fr, .de en .com hangt allemaal min of meer samen denk ik) een stapel boeken gekocht verleden week.

Of dat lang duurt weet ik niet, maar da zal wel goed meevallend veronderstel ek.

RoyalKombo

Legacy Member
mdgf zei:
Amazon is zowat (if not) de grootste onlinewinkel ter wereld en dus zeer goed te vertrouwen, zelf nog van amazon UK (er is .co.uk, .fr, .de en .com hangt allemaal min of meer samen denk ik) een stapel boeken gekocht verleden week.

Of dat lang duurt weet ik niet, maar da zal wel goed meevallend veronderstel ek.
Kzal u dan maar vertrouwen zeker ^^
En eigenlijk kan ik in mijn setup die cpu cooler weglaten aangezien ik toch wrs niet ga overklokken, right?

mdgf

Legacy Member
Tuurlijk, op zich zou je dan ook een i5 2400/2500 (niet overklokbaar, de 2500k wel) kunnen nemen, maar met het budget zou ik gewoon de 2500k houden. Dan kun je je later nog bedenken (je kunt ook wat overklokken op de stockkoeler) + de 2500k zal later beter door te verkopen zijn.

Twinturbo

Legacy Member
fortuneke zei:
duidelijk gaan voor een SSD ! ik zou niet meer kunnen leven zonder 1 :P en neem maar die dirt :)

Zeer mooie setup.

Om in te pikken op het scherm.

Mijn Dell U2311H komt van Amazon.de, toen was hij iets van een 200€ met gratis levering.

Na betaling was het scherm er na 3 dagen geloof ik. Goed ingepakt, geen klachten over.

mdgf

Legacy Member
^klein vraagje was dat aangetekend/verzekerd verstuurd? Want als het met taxipost komt dan is dat niet persé zo denk ik.

RoyalKombo

Legacy Member
Ok bedankt Twin en mdgf voor de hulp, nu nog zien wanneer ik hem kan bestellen ^^
Hopelyk ASAP...

Twinturbo

Legacy Member
Kwam met DHL, denk wel dat alles verzekerd was. (waarschijnlijk wel aangezien het transport op kosten van Amazon was). Kon hem volgen op de online tracker.

RoyalKombo

Legacy Member
Kenny1001 zei:
Snel, sneller, Afuture Products - 45908 producten online
voer je setup eens in op afuture.nl.
Ik heb de mijne daar besteld(2500k cpu, scythe koeler, crucial ssd, zelfde mobo, xfx 650w voeding, 2x xfx 6870 gpu, dvdbrander.)
een 900euro betaald, incl verzending
En nog niks van problemen fso gehad?

Heb nog een vraagje over de case (eig. meeste cases); wbij sommige cases heb je zo van die 'Firewire' & 'E-Sata' connecties maar wat doen deze precies?

Edit: Het kost idd minder (~ €50) maar moet wel eerst weten of het ietwat nen deftige shop is, heb gelezen dat de service daar niet echt goed is(?)

mdgf

Legacy Member
Firewire en E-sata zijn 2 types verbindingen voor dataoverdracht, in feite te vergelijken met usb, maar dan véél sneller (worden ook minder gebruikt, maar er zijn bv wel externe hdd's en dergelijke die zo'n aansluitingen hebben).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan